نجات دختر روس از دست متجاوزان با کمک اپلیکشین تاکسی اینترنتی

لست سکند

یک راننده شاغل در سامانه تاکسی اینترنتی با کمک امکان چت با مسافر که در اپلیکیشن این سامانه پیش بینی شده بود دختر روس را از دست متجاوزان نجات داد.

به گزارش کاماپرس به نقل از کامسومولسکایا پراودا، دیمیتری فیلین 49 ساله اهل مسکو که به کار در تاکسی های اینترنتی مشغول است چهارشنبه گذشته خود را در ابعاد یک قهرمان واقعی نشان داد. وی برای انجام سفری که مسافر درخواست کرده بود به شهر ترویتسک Troitsk در حومه مسكو رفت. لحظاتی بعد در چت اپلیکیشن،  مسافر از وی درخواست كمك می‌کند.

فیلین در این باره می گوید: “در ابتدا من نفهمیدم چگونه می توانم کمک کنم. من معمولاً به این پیام ها پاسخ نمی دهم. معمولاً مثل همه رانندگانی که در سامانه های تاکسی اینترنتی کار می کنند به آدرس و لوکیشنی که مسافر مشخص کرده می آیم و منتظر مسافر می‌مانم.

این راننده تاکسی می افزاید: دقایقی بعد این دختر برای من پیغام فرستاد که “من به زور در اینجا زندانی شدم ، مورد تجاوز قرار گرفته ام ، نمی دانم کجا هستم.”

راز آسمان پایتخت

به گفته وی ، او فهمید که این یک پیام عادی نیست و موضوع جدی است بنابراین با مرکز فوریت های پلیس تماس گرفت. فلین همزمان از طریق اپلیکیشن  با دختر صحبت می‌کرد و سؤالات و اطلاعات مورد نیاز پلیس را بین این دختر روس و پلیس مبادله کرد. در نتیجه این چت ها، وی نام و نام خانوادگی دختر ، شماره تلفن و حتی تاریخ تولد وی را به پلیس داد که کمک بزرگی به پلیس برای یافتن محل این دختر بود.

بعد از آن از طرف پلیس ترویتسک ب دیمیتری تماس گرفته شد و به وی اطلاع دادند که افراد متجاوز دستگیر شده اند. آنها در منطقه کامونارکی بودند و اصلاً در ترونسک نبودند. مأموران اجرای قانون از هوشیاری این راننده تشکر کردند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز