ناگفته هایی درباره حضور پارسا پیروزفر در سریال یاغی

شبکه نمایش خانگی در روزهای اخیر میزبان مجموعه‌های جدیدی است که سریال یاغی با بازی پارسا پیروزفر و طناز طبابایی از جمله آن‌ها محسوب می‌شود. این سریال به تهیه کنندگی سیدمازیار هاشمی و کارگردانی محمد کارت هر پنج شنبه صبح روی پلتفرم فیلیمو قرار می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند برای دانلود جدیدترین قسمت سریال یاغی از همین طریق اقدام کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فرهنگ و رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پارسا پیروزفر که مدت‌ها بود از دنیای سریال‌های تلویزیونی فاصله گرفته بود، با سریال یاغی محمد کارت پا به شبکه نمایش خانگی گذاشته و به این ترتیب دوباره در مقابل چشمان مشتاق مخاطبان هنرنمایی می‌کند.

در سریال یاغی پیروزفر کاراکتر فردی به نام بهمن را بازی می‌کند که بسیار ثروتمند است و در عین حال در رشته کشتی نفوذ دارد. نقش اصلی این فیلم را بازیگر جوان سینما و تلویزیون، علی شادمان بر عهده دارد که در سال 1385 به خاطر توانایی نواختن ویولن به تیم «میم مثل مادر» پیوست و وارد دنیای بازیگری شد.

یاغی قصه یک پسر جوان کشتی گیر به نام جاوید را به تصویر کشیده است. او پسری جنوب شهری است که استعداد زیادی در حوزه کشتی دارد و همین باعث دیده شدنش می‌شود. بهمن به دیدن یکی از مسابقات کشتی خیابانی جاوید می‌رود و همین باعث آشنایی و نزدیکی این دو شخصیت به هم می‌شود. در واقع جاوید تداعی کننده خاطرات و زندگی گذشته بهمن است؛ جاویدی که هویت و شناسنامه ندارد و برای گرفتن آن خود را به آب و آتش می‌زند.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

فیلمنامه سریال یاغی با نگاهی به رمان «سالتو» به قلم پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمدکارت به تحریر درآمده است. خلاصه داستان این نمایش خانگی هم اینگونه بیان شده که: جاوید هیچ کس نیست و آمار و شناسنامه‌ای هم ندارد. اما تمام وجودش ابرا و عاطی است. حال جاوید راهی ندارد جز اینکه در عشق و زندگی یاغی باشد.

نگاهی به فعالیت پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر متولد 1351 و دانش آموخته در رشته نقاشی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. پیروزفر از سال 1370 تاکنون در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت دارد. وی طی سال‌های اخیر در فیلم‌های سینمایی مانند تی تی و مست عشق حضور داشت. این اولین بار است که پارسا پیروزفر در طول سال‌های فعالیت خود، وارد شبکه نمایش خانگی شده و در سریال یاغی به ایفای یکی از نقش‌های اصلی مشغول است.

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیمو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ناگفته هایی درباره حضور پارسا پیروزفر در سریال یاغی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز