ناامیدی مردم از ساخت 4 میلیون مسکن

مدیر آزمایشگاه توسعه دولت الکترونیک، از بدعهدی دولت در اجرای طرح سامانه ملی املاک و اسکان و ناامید کردن مردم در ساخت 4 میلیون مسکن برای کم درآمدها انتقاد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مسکن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، حسین میرزایی در گفتگو با ایلنا، ضمن تاکید بر بی‌اعتمادی مردم به توان مدیریتی حوزه مسکن توسط دولت، به موضوه مهم نیز اشاره کرد که با بی اعتمادی مردم به توان فنی، حفظ محرمانگی داده‌ها، توانایی اجرایی و اظهارنظرهای مسئولین و نحوه اجرای قوانین دیگر نمی‌توان کاری انجام داد.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

حسین میرزایی همچنین از سپردن مسئولیت ساخت 4 میلیون مسکن برای افراد کم درآمد به عناصری که در دولت قبل از پیشبرد پروژه ملی املاک و اسکان ناتوان بودند، انتقاد کرد. میرزایی در ادامه به طرح چند پرسش درباره پاک شدن اطلاعات ثبت شده برای تکمیل قانون در سامانه و همچنین تعداد مسکن‌های خالی شناسایی و ثبت شده و میزان مالیات دریافتی از آن‌ها پرداخت و از دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کل کشور و کمیسیون اصل 90 خواستار پاسخگویی به این سوالات شد.

مدیر آزمایشگاه توسعه دولت الکترونیک، همچنین با انتقاد از افزایش 1600 درصدی قیمت مسکن طی 10 سال و افزایش 1.8 درصدی آن تنها در ماه آذر به حل نشدن معضلات مربوط به مسکن مانند افزایش چند درصدی پول پیش و اجاره، تنزل در موقعیت سکونت افراد و ناامیدی جوانان از خانه‌دار شدن توسط سامانه املاک و اسکان اشاره کرد.

نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز