چگونه می توان ویزا الکترونیکی دریافت کرد؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

یکی از واجبات سفر به برخی از کشورها اخذ ویزا قبل از ورود به مقصد مورد نظر است که می‌توان برای صرفه‌جویی در زمان و عدم مراجعه به سفارت، ویزا الکترونیکی دریافت کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروزه به سبب کاهش فرآیندها اقداماتی در جهت الکترونیکی شدن امور صورت می‌گیرد، همانطور که تا چند سال گذشته دریافت ویزا نیازمند مراجعه به کنسولگری یا سفارت بود اما در حال حاضر امکان دریافت ویزا الکترونیکی نیز مهیا شده است. ویزا حضوری و الکترونیکی تفاوتی با یکدیگر ندارند و فقط نحوه اخذ آن متفاوت خواهد بود.

مدارک لازم برای اخذ ویزا الکترونیکی

آفیس ویزا یکی از ارائه دهندگان ویزا به صورت الکترونیکی است که این اقدام را برای کشورهای ازبکستان، عمان، قرقیزستان، کامبوج، هند و آذربایجان انجام می‌دهد.

از مدارک لازم برای اخذ ویزا الکترونیکی ازبکستان، عمان و قرقیزستان می‌توان به اسکن صفحه اول پاسپورت، اسکن عکس پرسنلی و مشخصات فردی اشاره کرد که ویزا این کشورها به صورت 30 روزه توریستی یکبار ورود، 30 روزه توریستی دوبار ورود و 90 روزه توریستی یکبار ورود صادر می‌شود. مدت زمان لازم برای اخذ ویزاهای اکترونیکی مذکور از سوی آفیس ویزا سه روز کاری اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

متقاضیان دریافت ویزا الکترونیکی کامبوج، هند و آذربایجان نیز باید مدارکی همچون اسکن صفجه اول پاسپورت و مشخصات فردی خواسته شده را ارائه دهند که ویزا این کشورها برای مسافران به صورت توریستی عادی و توریستی فوری صادر می‌شود که مدت زمان انجام این کار از 5 ساعت تا 4 روز کاری خواهد بود.

ویزاها به انواع رایجی همچون توریستی، دانشجویی، تجاری و… تقسیم می‌شوند که فرد متقاضی باید نسبت به فعالیتش در کشور مقصد ویزا موردنظر را دریافت کند زیرا در غیر اینصورت مسافر با مشکلات احتمالی روبرو خواهد شد.

به گفته آفیس ویزا این مجموعه با اجرای تورهای گردشگری متنوع در انتقال فرهنگ گردشگری سهم بزرگی ایفا کرده است. از خدمات این مجموعه می‌توان به اخذ ویزای کشورهای جهان، برگزاری تورهای خارجی و داخلی همچنین رزرو هتل در سراسر جهان اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : آفیس ویزا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز