میوه‌های صادراتی برگشت خورده به کجا می‌روند؟

چندی پیش میوه‌های صادراتی ایرانی از چند کشور برگشت خورد. اما سوال مهمی که مطرح شده، این است که سرنوشت این میوه‌ها چه می‌شود؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مدتی است کشورهای هدف صادرات ایران، محصولات کشاورزی ایران را برگشت می‌زنند. درباره علت پشت پرده این اتفاق نظرات بسیاری وجود دارد. برخی معتقدند علت این امر استفاده بیش از حد سموم و عدم نظارت وزارت جهاد کشاورزی است. عده‌ای نیز بر غیراستاندارد بودن سموم تاکید دارند.

در همین زمینه بخوانید:

آریاک سفر

رییس اتحادیه بارفروشان مشهد در این رابطه گفت: محصولی صادراتی که برگشت می‌خورد، در کشور خودمان مصرف می‌شود. کشاورزان از سموم یکسانی برای محصولات صادراتی و مصرف داخلی استفاده می‌کنند. این یعنی فقط چند محموله دارای اشکال نیست و سموم غیراستاندارد در تمام محصولات وجود دارد.

حیدر ساکن برجی افزود: در واقع تمام محصولات کشور برگشت خورده است و نمی‌توان فقط یک محموله را معدوم کرد، چرا که در کشور همان کالاها مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد. باید مسئولین در واردات سموم دقت می‌کردند. احتمال رانت در واردات سموم و سپس تحمیل آن به کشاورزان وجود دارد. مقصران باید تاوان بدهند. این کار منافع ملی را به خطر انداخته است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “میوه‌های صادراتی برگشت خورده به کجا می‌روند؟

  1. شهرام گفته:

    اگه این محصولات برای ملت کشور دیگه ضرر داره خوب برای ما هم ضرر داره .! یا اینکه کلا ما رو آدم حساب نمیکنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز