مینی کامپیوتر یونیوو UR-K10 از طراحی تا ساخت در ایران

مینی کامپیوترها، سیستم‌های بسیار کوچک‌تر و جمع‌ و جورتر از لپ‌تاپ‌ها هستند که آن‌‌ها را تبدیل به بهترین انتخاب برای صرفه‌جویی در فضا می‌سازد. این در حالی است که مینی پی سی ها توانایی انجام کارهای مختلفی از بازی و حسابداری گرفته تا طراحی و افزایش بهره‌وری در کارهای خلاقانه را دارند. در کنار این ویژگی‌ها این کامپیوتر کوچک از قیمتی مقرون‌ به‌ صرفه‌تر نیز برخوردار است که آن‌ها را به گزینه‌ی عالی برای کاربرانی که همزمان به بودجه، کارآیی و فضای اِشغالی سیستم فکر می‌کنند، تبدیل می‌سازد.

اگر قصد خرید مینی کامپیوتر به‌ویژه مینی پی سی صنعتی را دارید در میان انواع برندهای مختلف خارجی؛ بگذارید بهترین مینی کامپیوتر ایرانی که همپای رقبای خارجی عملکرد ارائه می‌دهد و حتی به‌جرات می‌توان گفت که از این محصولات کارآیی بالاتری نیز دارد را معرفی کنیم. مینی کامپیوتر یونیوو UR-K10 یک مینی کامپیوتر ایرانی است که کلیه مراحل تولید آن از طراحی تا ساخت توسط شرکت خوشنام و معتبر بهین تکنولوژی انجام گرفته است که سابقه‌ی درخشان به‌عنوان تولید کننده کیس، مینی کامپیوتر، کامپیوتر‌های استیک و آل‌این‌وان‌ یونیوو را در کارنامه کاری خود دارد. برای اطلاع از ویژگی‌ها و عملکرد مینی کامپیوتر یونیوو UR-K10 با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

بررسی مینی کامپیوتر جدید یونیوو ( UR1-K10 ) شرکت بهین تکنولوژی

در میان غول‌های تکنولوژی در تولید مینی پی سی، حضور پررنگ و متمایز مینی کامپیوتر یونیوو با ویژگی‌های منحصربه‌فردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که حتماً ارزش خرید این محصول را نسبت به رقبا افزایش می‌دهد.

مینی پی سی جدید یونیوو UR1-K10 در ابعاد 21.2 × 20 × 5.3 سانتی‌متر طراحی و تولید شده است و وزنی حدود 21 کیلوگرم دارد. این ابعاد از این مینی‌ کامیپوتر یک سیستم جمع‌جور و کوچک می‌سازد که به‌راحتی روی میز و فضاها کوچک قرار می‌گیرد.

بدنه دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار است و مونتاژ داخلی آن بسیار با دقت و ظریف انجام شده است. ورودی‌های هوا و هیت‌سینک در بخش بالایی دستگاه قرار گرفته که باعث می‌شود مکش و سیستم خنک‌سازی یونیوو UR1-K10 برای مینی کامپیوتر صنعتی عالی عمل کند.

راز آسمان پایتخت

از نظر سخت‌افزاری مینی کامیپوتر جدید یونیوو UR1-K10 مجهز به پردازنده‌های Intel® Core است که از مدل‌های مختلفی از جمله Core i3، i5 و i7 پشتیبانی می‌کند.

سرعت بین 2.10 گیگاهرتز تا 4.10 گیگاهرتز را فراهم می‌کنند. هسته‌های این نسل از پردازنده‌های اینتل با کارآیی بالا هستند که برای سرعت و حفظ کارآیی طراحی شده‌اند. یکی از ویژگی‌های مینی کامیپوتر یونیوو UR1-K10 بهره‌مندی از معماری گرافیکی Intel UHD Graphics است که می‌تواند از بازی‌های1080 P و HDR4 پشتیبانی کند.

در پنل جلو دستگاه کلید Power قرار گرفته است. در کنار دکمه Power چهار درگاه اتصال مختلف وجود دارد. معمولاً مینی‌ کامپیوترها به‌دلیل ابعاد کوچک از درگاه‌های زیادی پشتیبانی نمی‌کنند اما در مینی پی سی UR1-K10 هم در پنل جلو و هم در پنل پشت سیستم درگاه‌های اتصالی متنوعی برای راحتی کاربران طراحی شده است.

مینی کامپیوتر-کاماپرس

در پنل جلو دو پورت USB.20، 1 پورت Type C و یک ورودی برای اتصال هدفون تعبیه شده است.

از آن‌طرف در پنل پشت درگاه‌های اتصالی افزایش می‌یابد و ما شاهد وجود انواع پورت‌های مختلف برای پشتیبانی از عملکردها و اتصالات مختلف هستیم.

در پنل پشت ابتدا ورودی درگاه DC-IN قرار گرفته و در کنار آن یک ورودی برای اتصال HDMI تعبیه شده است. در کنار این پورت ورودی VGA و 1 پورت COM با قابلیت افزایش به 2 پورت COM قرار گرفته است که اتصال بیشتر قطعات، مانند مودم، ماوس، کیبورد، روتر و… را پشتیبانی می‌کند. در مینی کامیپوتر دو پورت COM برای افزایش عملکرد و کارآیی کاربران تعبیه شده است.

مینی کامپیوتر-کاماپرس

همچنین در پنل پشتی چهار پورت USB-03، درگاه موازی یا پورت پرینتر (Parallel Port)، پورت LAN، درگاه ورودی اسپیکر و میکروفون و آنتن وای‌فای قرار گرفته است.

مشخصات فنی مینی کامپیوتر جدید یونیوو ( UR1-K10 )

مشخصات سخت‌افزاری و کلی محصول جدید بهین تکنولوژی باعث شده ت ایونیو UR1-K10 تبدیل به بهترین مینی کامپیوتر ایرانی شود. مشخصات فنی این مینی کامیپوتر در جدول زیر ارائه شده است:

پردازنده Intel® Core i3, i5, i7 – Gen 8th, 10th, 11th, 12th, Intel® UHD Graphics
تعداد هسته 2
سرعت فرکانس 2.10 تا 4.10 گیگاهرتز
حافظه‌ی رم پشتیبانی از 2 حافظه رم DIMM-DDR4
ظرفیت حافظه‌ی رم تا 32 گیگابایت
حافظه‌ی ذخیره‌سازی پشتیبانی از 1 حافظه SSF  یا 2.5 اینچی SSD/SATA/HDD

مجهز  به اسلات M.2  ، NVME PCIE x4 و SATA

درگاه‌های ورودی (پورت‌)  2 پورت USB 2.0، پورت Parallel، HDMI، DC-IN، VGA، Type-C، 4 تا پورت USB 3.1، 1 ورودی LAN، ورودی میکرون، LINE-OUT، هدست و 1 پورت COM با قابلیت افزایش به 2 پورت COM
شبکه وای‌فای 2.4 گیگابایت، بلوتوث ورژن 4.2، کارت LAN آنبورد، کارت شبکه گیگابایت Realtek RTL8111  (1×M.2 B Key + 1×SIM 4G)

توجه داشته باشید که این مشخصات قابلیت شخصی‌سازی را دارند و خریداران می‌توانند با توجه به نیاز و ترجیحات خود، این مشخصات فنی را تغییر دهند.

کاربرد مینی کامپیوتر جدید یونیوو ( UR1-K10 )

مینی کامیپوتر جدید یونیوو UR1- K10  به‌دلیل کارآیی بالا و طراحی کوچک برای کلیه محیط‌های اداری مدرن و پیشرفته مناسب هستند. این در حالی است که این دستگاه قابلیت شخصی‌سازی براساس مشخصات سخت‌افزاری و قابلیت Turbo Mode را دارد که باعث می‌شود برای محیط‌ها با بارهای کاری مختلف مناسب باشد. از کاربردهای این کیس کوچک ساخت ایران می‌توان به مدیریت دیتاسنترها، مراکز داده، محاسبات علمی، محیط‌های صنعتی، دفاتر پیشخوان، سازمان‌های دولتی و خصوصی جایگاه‌های سوخت، رستوران‌ها، هتل‌ها و… اشاره کرد.

نتیجه گیری

بهین تکنولوژی پیش‌تر با تولید مینی کامپیوتر ساخت ایران ثابت کرد که در این حوزه توانایی رقابت با برندهای آسیایی و اروپایی را داریم؛ اما با توسعه و ورود کامپیوتر کوچک جدید یونیوو UR1- K10  به بازار قدم بزرگی در تولید محصولات قدرتمند، باکیفیت و با کارآیی بالا ایرانی برداشته است. مینی پی سی جدید این شرکت با سخت‌افزار پیشرفته، ابعاد استاندارد و جمع‌جور و قابلیت شخصی‌سازی علاوه بر این‌که یک کارآیی پیشرفته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد باعث می‌شود تا به‌راحتی سیستم شخصی خود را در محیط کار یا منزل حمل کنند. این در حالی است که کسب‌وکارهای مختلف بدون در نظر گرفتن فضا می‌توانند برای کارمندان خود مینی پی سی یونیوو UR1- K10 را خریداری کنند تا هم راندمان کاری‌شان افزایش یابد و هم محیط کاری‌شان تبدیل به محیطی مدرن و پیشرفته شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بهین تکنولوژی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز