میم کوین ترامپ چیست و چقدر ارزش دارد؟

یکی از خبرهایی که در میان اخبار انتخابات آمریکا چندان به آن توجه نشد، خبر مربوط به میم کوین ترامپ بود. بر اساس این اخبار، هم اکنون مقدار قابل توجهی از این میم کوین در کیف پول متعلق به دونالد ترامپ نگهداری می‌شود و ممکن است با پیروزی وی در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایالات متحده، ثروت ترامپ به یک باره چند برابر شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی و بررسی میم کوین ترامپ می‌پردازد:

میم کوین ترامپ چیست؟

میم کوین ترامپ، ارز دیجیتال جدید از نوع ارزهای میم کوین است که بنام دونالد ترامپ نامگذاری شده است. آنچه که مسلم است سازندگان این میم کیون ارتباطی با دونالد ترامپ یا اطرافیان وی ندارند و بر اساس جو اجتماعی و انتخاباتی موجود در آمریکا، این کوین را به وجود آورده اند.

این میم کوین که با نام مخفف TRUMP در بازار رمزارزها شناخته می‌شود، تلاش می‌کند تا در بحبوحه انتخابات آمریکا به ارزشی به مراتب فراتر از میزان انتظار برسد. در واقع محبوبیت ترامپ در بین رای دهندگان آمریکایی و بسیاری از غیر آمریکایی‌ها باعث به وجود آمدن این کوین بر بستر اتریوم شده است.

میم کوین ترامپ هنوز در هیچ یک از صرافی‌های نامدار متمرکز لیست نشده است و تنها راه خرید آن برخی از صرافی‌های غیرمتمرکزی است که این توکن را پذیرفته و عرضه کرده‌اند.

راز آسمان پایتخت

رمزارز یا شرط بندی انتخاباتی

سابقه استفاده از رمزارزها به عنوان روش پیش بینی به تیم‌های ورزشی و ارزهای دیجیتال مربوط به هر تیم می‌رسد که با هر برد یا باخت تیم دچار نوسان شده و به نحوی جایگزینی برای شرط‌بندی‌های سنتی هستند. همچنین به صورت محدود در سایر انتخابات نیز شاهد موارد مشابهی بوده‌ایم. اما شاید جدی‌ترین استفاده از یک رمزارز به شکل شرط‌بندی در انتخابات آتی آمریکا با کوین ترامپ صورت خواهد گرفت. برد احتمالی ترامپ در انتخابات سال جاری میلادی می‌تواند باعث صعود رویایی این رمزارز شده و شکست انتخاباتی نیز می‌تواند حتی باعث از بین رفتن توکن ترامپ شود.

رمز ارز TRUMP

رشد رویایی رمزارز ترامپ در یک ماه اخیر

میم کوین ترامپ حدود 3 ماه قبل ایجاد شده و در طول یک ماه اخیر رشد بسیار خوبی داشته است. به طوریکه  از رقم 19 سنت خود را به رقمی بیشتر از 3.15 دلار رساند. دلیل این رشد قابل توجه، پیروزهای پی در پی انتخاباتی دونالد ترامپ در انتخابات درون حزبی مربوط به ایالت‌های مختلف بود.

هم اکنون رمزارز ترامپ با اندکی افت قیمت به قیمتی حدود 2.5 دلار معامله می‌شود و انتظار می‌رود که با ادامه رقابت‌ها درون حزبی و پیروزی‌های احتمالی ترامپ، سقف قبلی به راحتی شکسته شود.

کیف پول متعلق به ترامپ چقدر ارزش دارد؟

کیف پول متعلق به ترامپ حاوی رمزارزهایی چون اتریوم و چند رمزارز ناچیز دیگر است. مقدار قابل توجهی از رمزارز TRUMP نیز از حدود 2 ماه گذشته به مبلغی حدود یک میلیون دلار در این کیف پول نگهداری می‌شود. مشخص نیست که این میم کیون توسط خود ترامپ خریداری شده است تا اینکه در یک رسم معمول دنیای رمزارزها، سازندگان میم کوین TRUMP مقداری از آن را برای جلب توجه خودسرانه به کیف پول دونالد ترامپ واریز کرده اند. در هر حال با رشد رمزارز TRUMP ارزش کیف پول رئیس جمهور سابق آمریکا از یک میلیون دلار به بیش از 2.5 میلیون دلار افزایش پیدا کرده است. دونالد ترامپ با پیروزی احتمالی خود می‌تواند ثروت عظیمی را نیز از بابت این میم کیون به جیب بزند!

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز