موبایل در شیب ارزانی/ کاهش 300 تا 500 هزار تومانی  قیمت انواع گوشی

لست سکند

بر اساس گزارش رسانه ها از بازار موبایل قیمت ها در این بازار طی سه روز اخیر با کاهش مواجه شده که علت آن به کاهش قیمت دلار باز می‌گردد.

به گزارش کاماپرس، برخی گزارش ها از بازار موبایل حکایت از کاهش 300 تا 500 هزار تومانی قیمت انواع گوشی موبایل دارد و فعالان بازار از قرار گرفتن این بازار در شیب نزولی سخن می گویند با این حال مهم ترین علت کاهش قیمت موبایل یعنی کاهش قیمت دلار در دو روز اخیر زیر سوال رفته و دلار مجددا به مدار صعودی بازگشته است.

بنا به اعلام خبر آنلاین فعالان بازار پرفروش ترین گوشی‌های بازار را گوشی‌هایی با رنج قیمتی ۳ تا ۵ میلیون تومان اعلام می‌کنند و می‌گویند این گوشی‌ها در سه روز اخیر بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند اما رسیدن به نیمه مهر ماه فشار تقاضا برای خرید گوشی جهت استفاده در آموزش آنلاین دانش آموزان را کاهش داده و از سوی دیگر عمده فروشانی که اعلام عدم موجودی می‌کردند، حالا کالاهایشان را راهی بازار می کنند.

بیشترین کاهش قیمت در گوشی های سامسونگ 

بررسی قیمت ها نشان می دهد موبایل های گروه سامسونگ بیشترین کاهش قیمت را در میان سایر گوشی‌ها تجربه کرده‌اند. گوشی های این برند در رده ۳ تا ۵ میلیون خریدارانی زیادی دارند گوشی سامسونگ A۱۱ از ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان بخ ۴ یملیون و ۲۵۰ هزار تومان رسیده است. بهای گوشی A۱۰S از ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان کاهش یافت.

راز آسمان پایتخت

فعالان بازار قیمت گوشی A۵۰S را در حالی ۸ میلیون و ۴۰۰هزار تومان اعلام می‌کنند که این گوشی تا هفته قبل ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسید. بهای گوشی سامسونگ A۷۱ نیز از ۱۱ میلیون تومان به ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

گوشی‌هایی که قیمتی بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان دارند اما در این پروسه با ریزش قیمتی در محدوده ۳ تا ۴ میلیون تومان روبرو هستند. گوشی آیفون یازده پرومکس که در هفته گذشته ۴۷ میلیون تومان قیمت داشت، امروز بین ۴۴ تا ۴۵ میلیون تومان قیمت خورد. آیفون ۱۰ ایکس نیز از محدوده قیمتی ۳۲ میلیون تومان به محدوده قیمتی ۲۹ میلیون تومان ورود کرده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز