مهمترین نکات هنگام نصب ماشین لباسشویی+ به همراه مراحل

خیلی از افراد تصور می‌کنند با استفاده از دفترچه راهنما لوازم خانگی بزرگی مثل ماشین لباسشویی یا یخچال، به راحتی امکان نصب و راه اندازی آن را دارند. در حالی که نصب ماشین لباسشویی یا یخچال کار بسیار تخصصی بوده و باید نصاب ماشین لباسشویی حرفه‌ای این کار را انجام دهد. هزینه نصب ماشین لباسشویی معمولا چندان زیاد نیست و در صورتی که کار اصولی انجام شود، مجددا نیازی به پرداخت هزینه نخواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نصب ماشین لباسشویی حساسیت‌های خاص خود را دارد و به همین دلیل هر شخصی از عهده آن برنمی‌آید؛ مگر آنکه نصاب ماشین لباسشویی باشد و تجربه نصب لباسشویی را داشته باشد. بنابراین بهتر است هزینه نصب ماشین لباسشویی پرداخت شود و کار را به نصاب‌های ناشناس و غیررسمی واگذار نکرد. چون ممکن است بعد از گذشت چند ماه صداهای مختلف و حرکت ماشین باعث آزردگی خاطر شود و حتی به قطعات داخلی این وسیله آسیب برساند. در چنین شرایطی شما مجبور خواهید شد به تعمیرکار مراجعه کنید و احتمالا با نصب بد و نامناسب این داستان سررشته طولانی پیدا خواهد کرد.

صفر تا صد مراحل نصب ماشین لباسشویی

نصاب ماشین لباسشویی می‌داند که قبل از شروع کار، ابتدا لازم است ماشین لباسشویی در جایی قرار بگیرد که از همه لحاظ مناسب است؛ یعنی زمین بدون شیب، نزدیک به شیر آب ورودی و محل تخلیه آب باشد. سپس باید شلنگ آب آن نصب شود. حال بعد از چک کردن شلنگ آب، نوبت به وصل شلنگ تخلیه است که باید به لوله وصل شود. بعد نوبت به اتصال برق ماشین لباسشویی می‌رسد که باید به یک پریز استاندارد وصل شود. بعد از تراز ماشین لباسشویی و نصب درست آن، حال نوبت به آزمایش وسیله و مشاهده کارکرد آن است. در صورتی که تمامی مراحل به خوبی انجام شده باشد، ماشین لباسشویی به خوبی کار خواهد کرد.

آریاک سفر

نکات زیر را در نظر داشته باشید!

هنگام نصب ماشین لباسشویی بهتر است به موارد زیر توجه کنید تا مشکلی برای شما به وجود نیاید؛

* پیچ‌های پشت ماشین لباسشویی که برای حمل ایمن آن هستند، باز کنید.

* از بابت تراز بودن محل نصب و استحکام آن اطمینان کسب کنید.

* کف پوش محب نصب باید سفت و محکم باشد تا در اثر نصب ماشین به داخل و خارج از محل یا در اثر لرزش دستگاه حین کار آسیب زیادی به آن وارد نشود. به طور کلی قرارگیری این وسیله روی بستر بتنی یا نازک یا کف‌های لمینیتی و چوب توصیه می‌شود.

* لوله‌های تامین آب سرد و گرم با شیرها و اتصالات شلنگ رزوه دار باید در فاصله 90 سانتی متری محل نصب ماشین لباسشویی قرار داشته باشند.

* باید در فاصله یک متری محل ماشین لباسشویی یک مدار الکتریکی اختصاصی با یک پریز دو شاخه وجود مناسب داشته باشد.

علاوه بر این نکات، نکته‌های دیگری هم وجود دارند که ریزه کاری نصب ماشین لباسشویی محسوب می‌شوند. در صورتی که مراحل بالا به دقت سپری شد، اما ماشین لباسشویی به درستی کار نکرد، باید بار دیگر تمامی شرایط را بررسی کنید. قاعدتا این کار برای افراد مبتدی وقت گیر است و معمولا هم نتیجه دلخواه را به همراه ندارد. بنابراین فردی که در این زمینه تخصص ندارد باید حتما به یک اهل فن مراجعه کند. منظور از اهل فن افرادی هستند که به صورت تخصصی نصاب ماشین لباسشویی هستند، نه تعمیرکاران ناشناخته‌ای که در سطح شهر فعالیت دارند و ادعای تعمیرکار بودن دارند. در صورتی که این کار به افراد نامناسب سپرده شود، امکان بروز حادثه یا حتی خرابی ماشین وجود دارد.

هوم سرویز؛ همه کاره منزل شما

افرادی که تجربه نصب ماشین لباسشویی را ندارند و می‌خواهند در کمترین زمان ممکن این محصول برایشان نصب و راه اندازی شود، بهتر است به وبسایت یا پلتفرم هوم سرویز مراجعه کنند. هوم سرویز یک پلتفرم خدماتی است که در خصوص تمامی فعالیت‌های منزل اعم از نصب ماشین لباسشویی و یخچال تا تمیزی و نظافت منزل به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. هوم سرویز برای هر کاری، نیروهای ویژه‌ای در اختیار دارد. متخصصان این مجموعه در کمترین زمان ممکن و با ضمانت نسبت به نصب ماشین لباسشویی شما اقدام خواهند کرد.

یکی از ویژگی‌های مورد توجه هوم سرویز دسترسی راحت و رایگان به قیمت‌های انواع خدمات و سرویس‌های منزل است. به همین دلیل شما با چند کلیک و ورود به وبسایت هوم سرویس به راحتی امکان آگاهی از هزینه نصب ماشین لباسشویی را خواهید داشت. در حال حاضر هوم سرویز تنها در استان تهران و مشهد و همچنین دماوند خدمات ارائه می‌دهد و برای تمامی خدمت‌های خود نیز گارانتی لازم را به مشتریان عرضه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : هوم سرویز
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز