مهمترین اسرار پرواز از نگاه مهمان داران هواپیما

تورهای مسافرتی لحظه آخر

فرقی ندارد چندمین بار باشد که سوار هواپیما می‌شوید، به هر حال دانستن برخی نکات سفر راحت‌تری را برای شما رقم خواهد زد. در یک نظرسنجی از مهمانداران خواسته شد تا مهم‌ترین رازهای خود در پرواز با هواپیما را به اشتراک بگذارند و آن‌ها موارد زیر را عنوان کردند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

۱. هیچوقت با کمربند باز نخوابید

به گزارش کاماپرس، مهمانداران هواپیما شخصا هیچگاه قبل از خواب کمربند صندلی‌شان را باز نمی‌کنند. به گفته آن‌ها هیچکس نمی‌تواند پیش‌بینی کند هواپیما چه زمانی گرفتار یک تلاطم هوایی خواهد شد، بنابراین خدمه پرواز کماکان توصیه می‌کنند حتی در زمان چرت زدن نیز کمربندها را بسته نگه دارید.

بیشتر بخوانید:

۲. از مصرف کافئین زیاد خودداری کنید

مهمانداران یکی از بهترین خطوط هوایی جهان می‌گویند مسافران بهتر است در مسافت‌های طولانی از خوردن قهوه اجتناب کنند تا مسیر و گذشت زمان برای آن‌ها راحت‌تر شود. مصرف کافئین در طول مسیر باعث بی‌قراری و بی‌حوصلگی شده و آن‌ها بهتر است آب و آبمیوه را جایگزین این مورد کنند.

راز آسمان پایتخت

۳. خودکار به همراه داشته باشید

شاید عجیب باشد اما افرادی که در حال سفر به خارج از کشور هستند بهتر است یک خودکار در دسترس داشته باشند. چرا که ممکن است برای پر کردن کارت گمرکی خود بیش از حد معطل شوند.

۴. میتوانید غذایتان را گرم کنید

اگر مسافران به هر دلیلی ترجیح می‌دهند از غذایی که خودشان آورده‌اند استفاده کنند می‌توانند مودبانه از مهمانداران درخواست کرده تا آن را در ماکروویو هواپیما گرم کنند.

۵. چند لایه لباس بپوشید

بدون شک هوا در ارتفاع بالا بسیار سرد است و برای گرم نگه داشتن هواپیما، خلبان کنترل ترموستات را در دست دارد. با این حال ممکن است برخی افراد باز هم احساس سرما کرده و درخواست افزایش حرارت دهند، اما حقیقت این است که خلبان ترجیح می‌دهد دما را پایین نگه دارد تا از آشفتگی مسافرانی که مستعد غش هستند جلوگیری کند. بنابراین پوشیدن لباس‌های بیشتر معقول به‌نظر می‌رسد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز