مهران مدیری نمایش مدلینگ راه انداخته است؟

مهران مدیری با سریال جدید خود دراکولا مخاطبان فراوانی در شبکه نمایش خانگی جذب کرده اما این سریال با انتقادات تندی نیز مواجه شده و متهم شده است که به جای سریال ساختن ، نمایش مدلینگ راه انداخته است.

به گزارش کاماپرس، برنامه ها و سریال هایی که مهران مدیری با زمینه طنز می سازد مخاطبان و طرفداران خاص خود را دارد و صد البته مخالفان این سریال ها هم کم نیستند. برخی منتقدان تا جایی پیش می روند که مدیری را به سرگرم کردن مردم با طنزهای مبتذل و دور کردن تمرکز افکار عمومی از امور و مفاسد مهم متهم می کنند.

انتقادات اخیری که از مهران مدیری شده از جنس دیگری است. این بار دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس به سریال اخیر مدیری – دراکولا – معترض شده و این سریال را مغایر با شئونات اسلامی و عزت و کرامت زنان به شمار آورده است. شدت انتقادات به مدیری به حدی است که منتقدان سریال او را نمایش مدلینگ لقب داده اند.

منتقدان چه می گویند؟

روزنامه کیهان که در این گونه موارد تریبون اصلی منتقدان است انتقادات تندی به مدیری مطرح کرده و نوشته است: این سریال علاوه بر ضعف شدید ساختاری، دچار ابتذال تصویری هم هست و به‌جای بازیگری شاهد نمایش مدلینگ هستیم. در نتیجه، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواستار اصلاح این وضعیت شد.

آریاک سفر

هنوز مشخص نیست با توجه به انتقادات مطرح شده سریال دراکولا ادامه خواهد یافت یا خیر؟

در گزارش انتقاد آمیز کیهان به بخش هایی از نامه سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس خطاب به امامیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر(زیر نظر صداوسیما) اشاره شده که خانم شفاپور درباره تخلفات صورت‌گرفته در این سریال گفته است: با استناد به ماده ۱ قانون ساماندهی مد و لباس مصوب مجلس و تأکید بر حفظ و تقویت فرهنگ و هویت اصیل ایرانی اسلامی و ترغیب عموم مردم به پرهیز از انتخاب و مصرف الگوهای بیگانه و غیرمانوس با فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی، همچنین طبق مصوبه کارگروه ساماندهی مد و لباس، هرگونه نمایش زنده لباس یا هرگونه استفاده از مدل زنده ممنوع است.

ضمنا نمایش زنده لباس مصداق صریح استفاده از جذابیت‌های جنسی زن و در نتیجه مغایر با شئونات اسلامی و کرامت زن (موضوع بند ۶ ماده ۳ آئین نامه نظارت بر نمایش فیلم و اسلاید و ویدئو) است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز