مناسب ترین گوشی موبایل برای رانندگان اسنپ + قیمت

لست سکند

در خرید گوشی برای رانندگان اسنپ باید به مواردی مانند ظرفیت باتری بالا، صفحه نمایش بزرگ و اینترنت مناسب توجه داشت. علاوه بر آن، داشتن سخت افزاری قوی و اینترنت مناسب نیز اهمیت دارد و بهتر است قیمت محصول اقتصادی باشد.

کاماپرس در این گزارش مناسب‌ترین گوشی برای رانندگان اسنپ را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی مختلف معرفی می‌کند.

گوشی شیائومی Redmi Note 12S برای رانندگان

این گوشی شیائومی با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 8 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای سایز صفحه نمایش 6.43 اینچی بوده و از نسخه بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند. دوربین‌های پشت در این گوشی موبایل 108، 8 و 2 مگاپیکسلی هستند و کیفیت دوربین جلوی آن 16 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این محصول قابلیت شارژ سریع 33 واتی داشته و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است.

گوشی موبایل شیائومی با مدل Redmi Note 12S-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A14 ویتنام

این گوشی سامسونگ با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول که می‌تواند انتخابی اقتصادی برای رانندگان اسنپ باشد، با صفحه نمایش 6.6 اینچی ارائه شده و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که از قابلیت شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی موبایل با سه دوربین 50، 5 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو طراحی شده و امکان استفاده از شبکه اینترنت 4G را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A14 ویتنام-کاماپرس

گوشی موبایل هواوی Nova 11i

این محصول با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ارائه شده و با قیمت حدودی 8.5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی با سایز صفحه نمایش 6.8 اینچی در اختیار رانندگان اسنپ قرار می‌گیرد و از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. دوربین‌های پشت این گوشی با کیفیت 48 و 2 مگاپیکسل طراحی شده‌اند و دوربین جلو با کیفیت 16 مگاپیکسلی ارائه شده است. ظرفیت حافظه داخلی و رم این محصول به ترتیب 128 و 8 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

گوشی موبایل هواوی Nova 11i-کاماپرس

گوشی موبایل ریلمی با مدل C55

این گوشی موبایل دارای سایز صفحه نمایش 6.72 اینچی بوده و با قیمت حدودی 6 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول که از حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی استفاده می‌کند، قابلیت استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را فراهم کرده و محصولی مناسب برای استفاده رانندگان به حساب می‌آید. این گوشی با قابلیت شارژ سریع 33 وات و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت عرضه شده است. کیفیت دوربین‌های پشت  این محصول 64 و 2 مگاپیکسل در نظر گرفته شده و دوربین جلوی آن کیفیت 8 مگاپیکسلی دارد.

گوشی موبایل ریلمی با مدل C55-کاماپرس

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A54 ویتنام

این گوشی سامسونگ با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی عرضه شده و با قیمت حدودی 15 میلیون تومان فروخته می‌شود. این محصول ضد آب و مقاوم قابلیت نویزگیر داشته و از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. دوربین‌های پشت این محصول با کیفیت 50، 12 و 5 مگاپیکسلی عرضه شده‌اند و کیفیت دوربین جلوی آن 32 مگاپیکسل است. وزن این موبایل 202 گرم بوده و امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A54 ویتنام-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپالو موبایلریلمیسامسونگشیائومیکالاتیکمقداد آی تیهواوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز