ممنوعیت جدید توییتر ادامه خواهد داشت ؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شب گذشته توییتر با انتشار پستی از ممنوعیت لینک دادن به شبکه‌های رقیب خبر داد که با حجم بالایی از انتقاد روبرو شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن‌آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از دیجیاتو، با انتشار مطلبی از سوی توییتر مبنی بر عدم لینک دادن به شبکه‌های اجتماعی رقیب و انتقاد بسیار زیاد کاربران در این باره، توییتر با حذف پست از سیاست جدید خود عقب‌نشینی و نظرسنجی درباره این موضوع برگزار کرد.

براساس سیاست جدید، قرار بود توییتر امکان تبلیغ رایگان شبکه‌های اجتماعی رقیب در این پلتفرم را ممنوع کند که از شبکه‌های ممنوعه موردنظر توییتر می‌توان به فیسبوک، اینستاگرام، ماستودون، نوست، پست، تریبل و تروث سوشال ترامپ اشاره کرد.

اگر این سیاست توییتر اجرا شود کاربران امکان گذاشتن لینک شبکه‌های اجتماعی مذکور در بیو یا پروفایل خود را نخواهند داشت. این پلتفرم همچنین قصد محدود کردن ابزارهای لینک‌دهی همچون لینک تری و… را نیز دارد. این شبکه اجتماعی همچنین اعلام کرده بود اگر کاربری از این سیاست تخطی کند اکانت او را تعلیق موقت و دائمی خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

آیا ممنوعیت جدید توییتر لغو می‌شود؟

البته پس از چندساعت از انشتار این توییت، توییتر سیاست خود را حذف و نظرسنجی برای آن برگزاری کرد که سوال او از کاربران این بود: «آیا باید سیاستی برای جلوگیری حساب‌هایی که هدف تبلیغ دارند وجود داشته باشد یا خیر؟»

این نظرسنجی تا کمتر از 20 ساعت دیگر ادامه خواهد داشت که تاکنون بیش از 85 درصد کاربران مخالفت خود را به این سیاست جدید اعلام کرده‌اند.

جالب است که همزمان با این نظرسنجی ایلان ماسک نیز برای کاربران این پلتفرم نظرسنجی با محتوا ادامه مدیریت خود برگزار کرد و نوشت که خواستار نظر کاربران در این باره است و هر نتیجه‌ای باشد، از آن پیروی خواهد کرد. گفتنی است تا کنون بیش از 56 درصد افراد خواهان عقب‌نشینی ایلان ماسک از مدیریت توییتر هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : توییتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز