ملی‌پوش سابق به جرم تجاوز جنسی به 9 سال حبس محکوم شد

لست سکند
تصور اینکه ستاره سابق فوتبال قرار است به اتهام تجاوز جنسی خشونت‌آمیز 9 سال از زندگی‌اش را در زندان سپری کند سخت است اما این حکم قطعی است.
به گزارش کاماپرس، هرچند از تجاوز گروهی به یک زن 22 ساله در کلوب شبانه حدود هفت سال می‌گذرد اما فرایند پیگیری متهمان این ماجرای شوم تا روز گذشته ادامه داشت و در نهایت دادگاه عالی حکم نهایی خود را اعلام کرد.
برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.
جهان فوتبال دیشب از شنیدن حکم قطعی دادگاه عالی ایتالیا شوکه شد. این دادگاه حکم داد روبینیو، ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل که در باشگاه‌های بزرگی مثل منچسترسیتی، رئال مادرید و آث میلان نیز بازی کرده، باید 9 سال به زندان برود. او به جرم همدستی در تجاوز گروهی به یک زن آلبانیایی در سال ۲۰۱۳ در یک کلوب شبانه در میلان ایتالیا این حکم را دریافت کرده ست.
حکم اولیه این اتهام در سال ۲۰۱۷ صادر شده بود اما پس از اینکه روبینیو درخواست تجدید نظر کرد دادگاه عالی ایتالیا وارد یک فرآیند طولانی‌مدت فرجام‌خواهی شد که در نهایت با رد درخواست روبینیو حکم صادر اولیه، تایید شد. این حکم حق هرگونه تجدیدنظرخواهی را از روبینیو گرفته و آخرین حکم دادگاه رم قطعی است. علاوه بر این روبینیو باید ۶۰ هزار یورو غرامت هم به قربانی بپردازد که بخشی از حکم سال ۲۰۱۷ نیز بوده است.
بر اساس قانون اساسی برزیل استرداد مجرمان برزیلی به دیگر کشورها ممنوع است بنابراین این دادگاه خواستار اجرای این حکم در برزیل شد و روبینیو باید دوران حبس را در زندان‌های کشورش سپری کند.
انتهای پیام
راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز