مقایسه جنجالی رونالدو و مسی توسط مهاجم پیشکسوت منچستر

مهاجم سابق منچستریونایتد، دیون دابلین، در مصاحبه‌ اخیر خود توضیح داد که چرا فکر می‌کند کریستیانو رونالدو بسیار بهتر از رقیب آرژانتینی‌اش، لیونل مسی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از دیزن، این رقبای دیرینه در طول دوران فعالیتشان به‌عنوان بهترین بازیکنان جهان شناخته می‌شدند اما به‌نظر می‌رسد هم‌اکنون آخرین سال‌های دوران حرفه‌ای خود را می‌گذرانند.

بیشتر بخوانید:

تبدیل این مسئله به مرکز توجه رسانه‌ها باعث شد فوتبالیست پیشکسوت و مهاجم سابق منچستریونایتد، دیون دابلین، به مقایسه دو اسطوره بپردازد.

راز آسمان پایتخت

«من فکر می‌کنم کریستیانو رونالدو نسبت به لیونل مسی، گلزن بسیار بهتری است. شاید مسی برترین فوتبالیست باشد اما اما همچنان رونالدو در گلزنی بهتر عمل می‌کند! من در تمام مدت حضورم در لیگ برتر ۱۱۱ گل زدم و او در مقابل چیزی حدود ۶۳ هت تریک در کارنامه‌اش دارد. چنین چیزی چطور ممکن است؟ این دیوانگیست!»

در ادامه سرمربی سابق تیم ملی انگلیس، سام آلاردایس، نیز نظر خود را در این باره اضافه کرد:

«هر دوی آن‌ها در هر فصل ۳۰ تا ۴۰ گل به ثمر می‌رساندند اما فقط رونالدو بود که علاوه بر گلزنی که به طور گسترده در زمین بازی می‌کرد! من شنیدم که ارلینگ هالند برای رسیدن به آمار رونالدو باید چیزی حدود ۵۰ گل در سال به ثمر برساند و همین موضوع نشان می‌دهد ما چقدر با تکرار چنین آماری فاصله داریم.»

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

14 دیدگاه برای “مقایسه جنجالی رونالدو و مسی توسط مهاجم پیشکسوت منچستر

    • پنالدو پسر فیفا و رسانه گفته:

      حتی رئالیا و منچستری ها هم بهتر نمیدونستن
      راموس رائول رونی کاسیاس گیگز بیل دی ماریا مودریچ کروس بلینگام بسه یا از هموطناشم بگم برناردو سیلوا حتی اوزه بیو

      • طاها گفته:

        من تا اونجایی که یادمه اونی که مصاحبه می کرده کوروس مودریچ رامس مارسلو بنزما میگفتن رونالدو بهترینها از فوتباله 😅😆😆😂😂 نمی‌دونم اونو از کجاست در آوردی خدا می‌دونه داداش یک زره بیشتر فوتبال ببین تا حالا یک بازی ۹۰ دقیقه رو کامل دیدی

  1. باقر گفته:

    چرا این اسطوره به قول خودش مبگه گلزن بهتریه اینو واقعا نمیفهمه رونالدو با ۱۵۰ بازی بیشتر از مسی فقط ۶۰ گل فاصله با مسی اگر رونالدو الان خدافظی کنه و مسی ۱۵۰ بازی دیگه انجام بده به نظرتون هر دو بازی یک گل هم بزنه بازم از رونالدو جلو میوفته این خعلی بده نظر یک اسطوره اینجوری باشه

  2. ارمان گفته:

    رونالدو به هر تیمی که رفته یا تو هر لیگی که بازی کرده بهترین بوده درحالیکه آقای خوشتیپ پا همون مسی بدون ساپورت هافبک های تراز اول بارسا از یه بازیکن معمولی کمتر نشون داده .سپاس

  3. رونیا حیدری روشنی گفته:

    اقا مسی یدونه جام جهانی رو داره نگین رونالدو رونالدو جام جهانی نداره 🤣 ازنطرمن مسی بهتره💪💪👎

  4. Ras گفته:

    وقتی ژاوی و اینیستا تو اوج فوتبالشون پشت مسی بازی میکردن مسی خوب بود وقتی اونا رفتن مسی یه چس بیشتر نبود.
    لطفا اون رو با رونالدو مقایسه نکنین.
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز