گران ترین برندهای ساعت در جهان + قیمت

زمانی ساعت فقط برای اندازه‌گیری زمان استفاده می‌شد اما با نگاهی به تجمل‌گرایی امروز انسان‌ها، می‌توان گفت کاربرد این وسیله نیز مانند بسیاری از وسایل کاربردی دیگر تغییر کرده و به‌ نمادی از مد و فشن تبدیل شده است.

کاماپرس، در این مطلب به معرفی گران‌ترین و لوکس برندهای ساعت می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

۱. پتک فیلیپ

این برند ساعت که در سال ۱۸۳۹ تأسیس شد همچنان به‌عنوان گران‌ترین برند ساعت در جهان شناخته می‌شود. برای مثال مدل یادبود «گرند مستر چیم» بیش از ۲۶ میلیون دلار برای مشتریان آب می‌خورد. در سال ۲۰۱۹ این برند یک ساعت از همین مدل را به قیمت ۳۱ میلیون دلار فروخت.

راز آسمان پایتخت

۲. واشرون کنستانتین

این برند سوئیسی ساعت در سال ۱۷۵۵ تأسیس شد و اغلب طرفداران سبک‌های کلاسیک و قدیمی را به سمت خود جذب کرد. گران‌ترین ساعت این برند به نام کالیستا که در سال ۱۹۷۹ ساخته شده به قیمت ۱۱ میلیون دلار فروخته شد.

بیشتر بخوانید:

۳. برگه

برگه یا برگیت سوئیسی از سال ۱۷۷۵ در پاریس شروع به کار کرد و اختراع بزرگ توربیلون را برای جلوگیری از خطا در تعادل و وزن به جهانیان معرفی کرد. این قدمت و اعتبار باعث شده حتی ماری آنتوانت و ناپلئون بناپارت نیز از مشتریان او باشند. گران‌ترین مدل فروخته شده این برند حدود ۱۰ میلیون دلار ارزش داشت.

۴. لویی مونه

این پیشگام در دنیای ساعت سازی، همچنین به‌عنوان مخترع کورنوگراف یا همان زمان‌گیری به وسیله کورنومتر شناخته می‌شود. از این رو لقب پدر اندازه‌گیری زمان با فرکانس بالا را به خود اختصاص داده است. گران‌ترین ساعت این برند لوکس، مدل میتیوریس است که حدود ۴.۶ میلیون دلار ارزش دارد.

۵. پیاژه

پیاژه فعالیت خود را از سال ۱۸۷۴ در سوئیس آغاز کرد و‌ در ابتدا بر روی ساخت ساعت‌های جیبی تمرکز داشت اما رفته رفته توسعه یافت و به یک نام لوکس در دنیای ساعت تبدیل شد. گران‌قیمت‌ترین محصول این برند، مدل امپرادور است که به تراش‌های الماس و زمرد آراسته شده و ۳.۳ میلیون دلار ارزش دارد‌.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز