معرفی محصولات و نمایندگی رونیکس

تور لحظه آخری-کاماپرس

رونیکس، یک برند معروف و موفق بین‌المللی است که بیش از ده سال سابقه فعالیت در تولید ابزارآلات فنی را دارد. هم‌اکنون، محصولات این برند در ایران و 11 کشور دیگر تولید شده و به سراسر دنیا عرضه می‌شود. تنوع محصولات رونیکس بیش از 2 هزار مدل بوده و انواع مختلف دریل، پمپ باد، پیچ‌گوشتی، آچار و… از جمله ابزارهای پرطرفدار رونیکس به شمار می‌رود.

به گزارش کاماپرس، خرید از نمایندگی رونیکس بهترین راه برای تهیه ابزارهای اورجینال این برند با قیمت مصوب است. یکی از نمایندگی‌های معتبر شرکت رونیکس، مجموعه کالای فنی است. امکان خرید حضوری و اینترنتی، ارسال سریع، تخفیف‌های ویژه و قیمت نازل از جمله مزایای خرید ابزارآلات فنی از مجموعه کالای فنی است.

در ادامه، برخی از محصولات با کیفیت و پرطرفدار رونیکس معرفی می‌شود.

 دریل شارژی رونیکس مدل 8012

قیمت با تخفیف: یک میلیون و 528 هزار تومان

این دریل به یک موتور صنعتی پرقدرت مجهز است که باعث افزایش چشمگیر عملکرد دستگاه شده است. دریل شارژی رونیکس مدل 8012 یک گیربکس دو سرعته دارد که امکان گردش سه نظام را در دو حالت مختلف فراهم می‌کند. در حالت اول، چرخش سه نظام قابلیت تنظیم بر روی 0 تا 400 دور و در حالت دوم قابلیت تنظیم نظام از 0 تا 1350 دور امکان‌پذیر است. به علاوه، این محصول به یک باتری لیتیومی 12 ولت 1.5 آمپرساعت مجهز است.

راز آسمان پایتخت

این دریل دارای یک چراغ ال‌ای‌دی است که کار کردن در شرایط کم‌نور یا تاریک را بسیار آسان می‌کند. همچنین، دریل 8012 سه نظام اتوماتیک دو تکه با سایز 1 تا 10 میلی‌متری دارد. این محصول ساخت چین است.

پیچ گوشتی برقی رونیکس مدل 2506

قیمت با تخفیف: دو میلیون و 803 هزار تومان

پیچ گوشتی برقی رونیکس مدل 2506 ساخت کشور چین بوده و بسیار پرقدرت است. این محصول دارای گیربکس صنعتی فلزی، سیستم کلاچ اتوماتیک و کلید ضد غبار برای استفاده مطمئن در محیط‌های غبارآلود است. توان این دستگاه 600 وات و ولتاژ ورودی آن 220 ولت است.

این مدل پیچ گوشتی رونیکس، قابلیت چپ‌گرد و راست‌گرد داشته و به ابزارگیر اتوماتیک شش گوش مجهز است. طراحی ارگونومیک پیچ گوشتی 2506 باعث شده تا به راحتی قابل استفاده باشد و موجب خستگی کاربر نشود. این محصول به همراه یک کیف حمل BMC و یک عدد سری پیچ گوشتی به خریداران عرضه می‌شود.

مینی فرز دسته بلند رونیکس مدل 3165

قیمت با تخفیف: دو میلیون و 718 هزار تومان

این دستگاه قابلیت استفاده از صفحه برش با سایز 125 میلی‌متری را دارد و به یک موتور پرقدرت 1500 وات با ولتاژ 220 ولت مجهز است. قابلیت تعویض سریع و آسان صفحه، سیستم قفل‌کن شفت پیشرفته و قابلیت تنظیم سرعت چرخش صفحه از دیگر ویژگی‌های مینی فرز دسته بلند رونیکس مدل 3165 است.

این محصول به یک دسته جانبی ضد لرزش مجهز است که کار طولانی را بدون خستگی برای کاربر فراهم کرده و موجب افزایش عملکرد وی خواهد شد. مینی فرز رونیکس مدل 3165 قابلیت گردش 3000 تا 8500 دور دقیقه صفحه در حالت بدون بار را دارد. این محصول 3.1 کیلوگرم وزن داشته و بسیار سبک و راحت است.

پولیش رونیکس مدل 6112 دیمردار

قیمت با تخفیف: دو میلیون و 888 هزار تومان

موتور پولیش رونیکس مدل 6112 قدرتی معادل با 1400 وات دارد. گیربکس صنعتی و بلبرینگ‌های ضدغبار این دستگاه باعث افزایش طول عمر آن می‌شود. به علاوه، این محصول دارای صفحه پوست پولیش کاری چسبی و دسته جانبی D شکل است که موجب تسلط بیشتر در حین پولیش‌کاری می‌شود.

قابلیت تنظیم دور در 6 حالت و گردش آزاد 800 تا 3000 دور در دقیقه از جمله مزایای این دستگاه است. تمامی محصولات رونیکس با ضمانت اصالت کالا و یک سال گارانتی شرکت رونیکس از مجموعه کالای فنی قابل تهیه است.

انتهای پیام

مرتبط با : کالای فنی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز