معرفی محبوب ‌ترین تاج گل برای افتتاحیه و مراسم

تاج گل-کاماپرس

خرید اینترنتی گل محدودیت‌هایی که خرید حضوری به همراه داشت را ندارد. فروشگاه‌های اینترنتی کار خرید انواع گل را آسان‌تر کرده‌اند. دیگر محدودیت‌هایی چون خرید در روزهای تعطیل، ترافیک، طرح‌های آلودگی هوا و … در کار نیستند. با خرید از فروشگاه‌های اینترنتی هزینه و وقت صرف شده برای رفت‌وآمد به حداقل می‌رسد. به‌علاوه برای بازدید از انواع مختلف گل نیازی به از این فروشگاه به آن فروشگاه رفتن نیست. تمامی فروشگاه‌های مختلف همراه با محصولات آنها از خانه و با اتصال به اینترنت قابل‌دسترسی هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ پوشاک و سبک زندگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

تاج گل کاربردهای مختلفی دارد که یکی از کاربردهای آن در مراسم‌های افتتاحیه است. تاج گل می‌تواند هدیه‌ای ارزشمند و تشریفاتی برای مراسم افتتاحیه باشد. تاج گل به‌خوبی میزان اهمیت مراسم، صاحبان آن و شرکت‌کنندگان در آن را نشان می‌دهد. به‌علاوه زیبایی تاج گل و تنوع موجود در آن می‌تواند فضای دلنشینی را برای افراد حاضر در افتتاحیه ایجاد کند.

تاج گل-کاماپرس

در ادامه کاماپرس پنج تاج منتخب از سایت هانی گل را معرفی می‌کند؛

راز آسمان پایتخت

تاج گل دوطبقه آذین

این تاج گل وجهه‌ای رسمی و تشریفاتی داشته و برای مراسم افتتاحیه و مناسب است. این تاج گل از دوطبقه تشکیل شده که اجزا و ترکیب هر طبقه متفاوت است. به‌طورکلی از گل‌های آنتریوم، لیلیوم و ژربرا برای ساخت این تاج گل استفاده شده است.

تاج گل سه طبقه عسل

کاربرد این تاج گل برای تبریک افتتاحیه نمایشگاه است. از ترکیب رنگ‌های سفید، قرمز، صورتی، زرد و سبز برای گل‌های آن استفاده شده است. در این تاج که از سه طبقه تشکیل شده، گل‌های آنتریوم و لیلیوم به‌کاررفته است.

تاج گل دوطبقه نیوشا

تاج گل نیوشا می‌تواند انتخابی مناسب برای عرض تبریک افتتاحیه و یا نمایشگاه باشد. رنگ غالب این تاج قرمز و صورتی است. طبقه بالایی قرمزرنگ و طبقه پایینی صورتی رنگ است. گل‌های آنتریوم و لیلیوم و آلسترومریا در ساخت این محصول به کار گرفته شده است.

تاج گل-کاماپرس

تاج گل دوطبقه بهانه

رنگ غالب در این تاج گل قرمز بوده و ازاین‌رو برای ابراز تبریک و قرارگرفتن در افتتاحیه مناسب و خوش‌رنگ است. هر دو طبقه این تاج گل مشابه یکدیگر است و از گل‌های  آنتریوم و لیلیوم در آن استفاده شده است.

تاج گل تبریک فرشته

این تاج گل ظاهری متفاوت نسبت به محصولات قبلی دارد. این محصول از یک حلقه گل و یک دسته‌گل در کنار آن تشکیل شده است. رنگ حلقه گل سفید بوده رنگ غالب در دسته‌گل قرمز و صورتی است. گل‌های آنتریوم و لیلیوم در ساخت تاج گل فرشته استفاده شده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : هانی گل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز