معرفی طرح فروش اقساطی ساینا

ویژگی‌هایی چون قیمت پایین، شتاب اولیه کافی، ظاهر نسبتاً جدید و هزینه نگهداری مناسب باعث شده تا خودروی ساینا طرفداران خاص خودش را پیدا کند. ساینا به لحاظ فنی شباهت زیادی نسبت به تیبا داشته و می‌توان ادعا کرد که در مقایسه با تیبا حرفی برای گفتن دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طرح‌های فروش اقساطی ساینا همواره با استقبال بسیاری از خریداران مواجه شده است. اما مشکل بسیاری از خریداران، غیر واقعی بودن قیمت‌های فروش اقساطی ساینا است. در ادامه، ضمن بررسی این خودرو، بهترین روش خرید اقساطی ساینا معرفی خواهد شد.

مشخصات ظاهری ساینا

طراحی ظاهری ساینا در نگاه اول بسیار جدید به نظر می‌رسد. چراغ‌های جلو زیبا بوده و طراحی اسپرتی عقب ماشین توجه اغلب افراد راه به خود جلب می‌کند. بنابراین، طراحی ظاهری ساینا نسبت به تیپا چند پله جلوتر است.

با این حال، تغییرات داخل کابین چندان قابل توجه نیست. به طور کلی، سایپا از متریال کم‌کیفیت برای تمامی نسخه‌های کوییک، تیبا و ساینا استفاده می‌کند و همین مسئله موجب می‌شود تا از زیبایی فضای داخلی کاسته شود. البته در نسخه آپشنال این خودرو، اضافه شدن نمایشگر مرکزی و فرمان D شکل به بهبود طراحی داخل کابین تا حد زیادی کمک کرده است.

آریاک سفر

مشخصات فنی ساینا

ساینا به لحاظ مشخصات فنی کاملاً مشابه تیبا است. پیشرانه این خودرو نیز 4 سیلندر خطی با کد M15 بوده و در بهترین حالت 87 اسب بخار قدرت دارد. قدرت موتوری ساینا حدود 15 اسب بخار از پژو 206 تیپ 2 بیشتر بوده و این مسئله یکی از مزیت‌های مهم این خودروی اقتصادی محسوب می‌شود. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. ساینا با نسخه اتوماتیک هم به بازار عرضه می‌شود و در این نسخه، یک گیربکس ضریب پیوسته با فرمان برقی به کار رفته است.

شنیده شدن صدای بیش از حد موتور در داخل کابین یکی از معایب ساینا محسوب می‌شود. البته این مشکل به کیفیت پایین عایق‌بندی خودرو مربوط است. به طور کلی، ساینا به لحاظ ظاهری، شتاب و کشش نمره قابل قبولی را دریافت می‌کند؛ اما کیفیت پایین متریال، ایمنی کم و قدیمی بودن پلتفرم و پیشرانه از معایب مهم این خودرو به شمار می‌رود.

آیا خرید اقساطی ساینا به صرفه است؟

برخی افراد توانایی پرداخت یکباره هزینه محصولات سایپا را ندارند و به همین دلیل، طرح‌های فروش اقساطی ساینا برای این افراد کاملاً به صرفه خواهد بود. در حقیقت، چنین طرح‌هایی قدرت خرید اقشار مختلف جامعه را بالا می‌برد و تمام افرادی که تمایل به خرید خودروهای ارزان قیمت را دارند می‌توانند به راحتی صاحب ماشین شوند.

با این حال، خرید اقساطی محصولات سایپا صرفاً مختص کسانی که پول کافی در اختیار ندارند، نیست! خرید اقساطی به مشتریان کمک می‌کند تا تمام پول خود را یکباره صرف خرید خودرو نکنند و توانایی سرمایه‌گذاری در دیگر بازارهای مالی را نیز داشته باشند. بنابراین، خرید اقساطی خودرو اگر با قیمت و شرایط منصفانه صورت بگیرد، کاملاً به صرفه خواهد بود.

اما سوال اصلی این است که چگونه می‌توان با بهترین شرایط صاحب یک خودروی اقساطی شد؟ بهترین گزینه برای خریداری ماشین، بهره‌مندی از طرح‌های اقساطی مجموعه فرنام خودرو است. این مجموعه با تعیین قیمت‌های واقعی، منصفانه و به دور از حباب‌های بی‌پشتوانه، بهترین شرایط را برای خریداران فراهم می‌کند. بنابراین، تمام افراد با هر توان مالی می‌توانند به داشتن یک خودروی شخصی فکر کنند.

در این مجموعه، خبری از اخذ پیش‌پرداخت‌های سنگین، اقساط کوتاه مدت، قیمت‌های نجومی و تاخیر در تحویل خودرو نیست. تمامی علاقمندان به خرید اقساطی ساینا و یا هر خودروی دیگر می‌توانند با کمترین پیش‌پرداخت و تعیین بازپرداخت بلند مدت، سند خودرو را به اندازه مبلغ پرداختی به نام خود زده و فوراً ماشین خود را تحویل بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : فرنام خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز