معرفی تفریحات آبی و تابستانی جزیره کیش

لست سکند

هنگامی که از تفریحات آبی صحبتی به میان می‌آید، ناخودآگاه به یاد کیش می‌افتیم؛ جزیزه زیبایی که یکی از ایده‌آل‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کیش علاوه بر تفریحاتی همچون سافاری، زورب بال، جایرو کوپتر و… تفریحات آبی بسیار گسترده و متنوعی نیز دارد که اگر هدفتان گردشگری به کیش در طول تابستان باشد، تجربه هر کدام از این تفریح‌ها خالی از لطف نخواهد بود. در ادامه برخی از جذاب ترین تفریحات آبی و تابستانی کیش همراه با قیمت حدودی‌شان معرفی خواهد شد.

اسکوتر زیر دریایی کیش

حدود قیمت: 400 هزار تومان

با اسکوتر زیردریایی می‌توان تا عمق بیست متر زیرسطح آب رفت و ماهی‌ها، مرجان‌ها، گیاهان دریایی و… را از نزدیک تماشا کرد. این وسیله به شکل یک موتور برقی است که یک کپسول اکسیژنی با آن حمل می‌شود و فرد می‌تواند سرعت خود را تنظیم کند. در این وسیله پا در دو طرف اسکوتر قرار می‌گیرد و حباب شیشه‌ای اکسیژن نیز روی سر قرار داده می‌شود و با فرمون می‌توانید جهت خود را تنظیم کنید.

راز آسمان پایتخت

جت اسکی

حدود قیمت: 400 هزارتومان

جت اسکی را می‌توان یکی از هیجان‌انگیزترین تفریح‌ها دانست. جت اسکی یک موتوری است که بر روی آب‌ها حرکت می‌کند و قبل از استفاده از این تفریح باید آموزش‌های خاصی راببینید. این تفریح نوعی ورزش نیز به حساب می‌آید چون باید حرکاتی آکروباتیک را روی امواج انجام دهید.

تفریح فلای بورد

حدود قیمت: 350 هزارتومان

فلای بورد یک وسیله است که شخص را به  ارتفاع در آب می‌برد و در هوا معلق نگه می‌دارد این وسیله در سال 2011 و در مسابقه‌های بین‌المللی جت سواری در چین مطرح شد و در حال حاضر بسیار علاقمند دارد. این وسیله سبب می‌شود زندگی یک دلفین را تجربه کنید چون سبب می‌شود داخل و بیرون آب با سرعت بالایی در حال جابه‌جایی باشید و همچنین بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

تجربه غواصی در آب

حدود قیمت: 330 هزارتومان

هنگام سفر به خلیج فارس فقط نمایی از سطح آب را نظاره‌گر هستیم ولی اگر بخواهید نمایی دیگر از دریا را ببینید تجربه غواصی خالی از لطف نخواهد بود. در این تفریح همچون غواص‌ها به اعماق دل  دریا می‌روید و دنیای زیر دریا را با چشمان خود مشاهده خواهید کرد.

پرواز با پاراسل

حدود قیمت: 300 هزارتومان

بسیاری از افراد از ارتفاع بسیار خوششان می‌آید که اگر عاشق ارتفاع و دیدن محیط از بالا هستید این تفریح پیشنهاد می‌شود. این تفریح تجربه تماشای خلیج فارس از بالا را به ارمغان می‌آورد و کمی هم هیجان خواهید داشت.

قایق کایاک

حدود قیمت: 218 هزارتومان

قایق‌های کایاک نیز یکی دیگر از تفریحات کیش است. در این تفریح بر روی قایق‌ها سوار شده و با استفاده از پارو بر روی آب‌های شفاف و مرجانی کیش قایق‌سواری خواهید کرد. البته کایاک یک نفره و دونفره است که بنابر خواسته خود می‌توانید رزرو کنید.

گشت با قایق های بادبانی کاتاماران

حدود قیمت: 200 هزارتومان

این قایق‌ها از نوع بادبانی هستند و دو کفه دارند که اگر در راندن قایق بادبانی مهارت کافی نداشته باشید یک ناخدا با شما همراه می‌شود. در این تفریح از حرکت بر روی آب‌های خلیج فارس لذت می‌برید و تجربه‌ای همچون سواری با قایق بادبان‌دار را شاهد خواهید بود.

پدل بورد

حدود قیمت: 150 هزارتومان

این وسیله یک شناوری است که روی آب حرکت می‌کند و لذت دریاگردی را به ارمغان می‌آورد. در این تفریح از یک نوع قایق خاص استفاده می‌شود که افراد می‌توانند به صورت نشسته یا ایستاده روی آن قرار بگیرند و با پارو شناور را به حرکت در بیاورند. پدل بوردها نیز به دو نوع معمولی و رد پدل بوردها تقسیم می‌شوند که رد پدل بورد ساخت کشور انگلستان است و نسبت به نوع معمولی آن بزرگ‌تر است.

کایت بوردینگ

حدود قیمت: 120 هزارتومان

این تفریح یک نوع ورزش آبی به همراه باد که تلفیقی از اسکی روی آب و پاراگلایدر است. در این تفریح افراد علاقمند بر روی برد اسکی در حالی که به کایت متصل هستند بر روی آب کشیده می‌شوند. برای استفاده از این ورزش باید شرایط جسمانی مناسب داشته باشید زیرا استفاده از آن برای بیماران خاص ممنوع شده است.

تفریح شاتل

حدود قیمت : 110 هزارتومان

برای استفاده از این تفریح سوار بر تیوب خواهید شد و تیوب به یک قایق تندرو با سرعت بالا وصل می‌شود و با سرعت خیلی بالایی شروع به حرکت می‌کند. سرعت همچنین تکان‌های تیوب سبب هیجان و ترشح آدرنالین در افراد می‌شود. ولی نکته قابل توجه این است که هنگام استفاده از این تفریح باید عضلات قوی داشته باشید تا بتوانید تعادل خود را کنترل کنید.

قایق‌هایی با کف شیشه‌ای

حدود قیمت: 95 هزارتومان

کشتی آکواریومی کف شیشه‌ای و دیوارهایی شیشه‌ای دارد که با این تفریح می‌توانید موجودات دریایی و کف دریا را تماشا کنید و از قسمت پنجره‌های شیشه‌ای ماهی‌های متنوع را خواهید دید. این وسیله سه متری عمق آب می‌رود و لحظات زیبایی را فراهم می‌کند.

تفریح دریایی بنانا

حدود قیمت: 90 هزارتومان

این وسیله یک تیوپ بزرگ و زرد رنگی است که می‌توانید گروهی پشت سر هم بنشینید و توسط قایق موتوری بر روی سطح دریا کشیده خواهید شد که همزمان هیجان بسیار خاصی را تجربه خواهید کرد.

برای مشاهده کامل جاهای دیدنی کیش، رستوران‌ها، هتل و تفریحات بیشتر به وبسایت کجارو مراجعه نمایید.

مرتبط با : کجارو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز