معرفی بهترین آموزشگاه آیلتس در شیراز

ازمون آیلتس-کاماپرس

آزمون آیلتس عبارتی است که در سال‌های اخیر بارها و بارها آن را از زبان اطرافیان شنیده‌اید؛ فرقی نمی‌کند به دلایل کاری قصد مهاجرت داشته باشید یا تحصیلی، ولی به هر صورت آشنایی با آزمون آیلتس به‌عنوان یکی از معیارهای اصلی انتخاب دانشجو در دانشگاه­ها و موسسات، ضروری است.

به گزارش کاماپرس، آزمون آیلتس یکی از آزمون‌های معتبر جهانی است که در بسیاری از کشورها و دانشگاه‌های دنیا به‌عنوان معیار سنجش مهارت‌های زبانی غیرانگلیسی زبانان استفاده می‌شود. کسب نمره قابل قبول در این آزمون، نیازمند آشنایی کامل با آزمون آیلتس، کسب آمادگی‌های لازم و مهارت‌های ضروی است؛ از این رو ثبت نام در آموزشگاه آیلتس در شیراز و سایر شهرها نخستین گام برای مهاجرت محسوب می‌شود.

در ادامه این گزارش، بهترین آموزشگاه آیلتس در شیراز معرفی شده است.

چرا آزمون آیلتس مهم است؟

آیلتس(IELTS) مخفف عبارت International English Testing System به‌ معنی سیستم بین‌المللی آزمون زبان انگلیسی است. مدرک این آزمون، یکی از مدارک معتبر و بین‌المللی زبان انگلیسی است که توسط بخش ارزیابی دانشگاه کمبریج انگلستان و سازمان IDP استرالیا برگزار می‌شود.

هدف از طراحی این آزمون، سنجش مهارت‌های زبانی غیرانگلیسی زبانانی است که قصد تحصیل یا کار در یک کشور خارجی دارند. در حال حاضر بسیاری از کالج‌ها و شرکت‌ها کسب نمره قابل قبول مانند 6 به بالا در این آزمون را به‌ عنوان یکی از معیارهای پذیرش خود مطرح کرده‌اند. اهمیت این این آزمون تا حدی است که آموزش آن در آموزشگاه آیلتس شیراز و سایر شهرها از استقبال بسیار گسترده‌ای برخوردار است.

راز آسمان پایتخت

یاگیری آیلتس-کاماپرس

برای آمادگی آزمون آیلتس چه باید کرد؟

آزمون آیلتس به‌طور کلی شامل دو نوع جنرال برای مهاجرت‌های کاری و آزمون آکادمیک برای مهاجرت‌های تحصیلی است. هر دو نوع این آزمون‌ها از چهار بخش لیسنیتگ (مهارت شنیداری)، ریدینگ (مهارت خواندن)، اسپیکینگ (مهارت صحبت کردن) و رایتینگ (مهارت نوشتاری) تشکیل شده است.

دو راهکار مهم برای تقویت هر یک از این مهارت‌ها در ادامه بررسی شده است.

برنامه‌های کاربردی آموزش آیلتس: یکی از راه‌های موثر در تقویت مهارت‌های آزمونی آیلتس، کمک گرفتن از برنامه‌های کاربردی طراحی شده در این حوزه است که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به بسته تست انگلیسی کمبریج (Cambridge English Test Pack)، نرم­افزار IELTS Ace Pro، وبسایت IELTS Buddy و مواردی از این دست اشاره کرد.

ثبت نام در آموزشگاه آیلتس: آموزش آیلتس به صورت خودخوان و تنها با استفاده از برنامه‌های کمکی می‌تواند دشوار، خسته‌کننده و وقت‌گیر باشد؛ این در حالی است که ثبت نام در آموزشگاه آیلتس معتبر با متدهای جدید آموزشی، مسیر آمادگی برای آزمون آیلتس را بسیار کوتاه و آسان می‌کند.

هنگام ثبت نام در آموزشگاه آیلتس به چه نکاتی باید توجه داشت؟

برخی از فاکتورهایی که در هنگام انتخاب بهترین آموزشگاه آیلتس در شیراز و دیگر شهرها باید مد نظر قرار گیرد، در ادامه بررسی شده است.

متد تدریس: در هنگام ثبت نام دقت کنید که آموزش آیلتس در آموزشگاه موردنظر با استفاده از جدیدترین متدهای تدریس آیلتس از جمله متد ELS آمریکا انجام می­شود.

مدت زمان تدریس: بسیاری از افرادی که به دنبال ثبت نام در آموزشگاه آیلتس هستند، تنها مدت کوتاهی تا تاریخ مهاجرت آن‌ها باقی مانده است؛ لذا ترجیح می‌دهند که در مدت کوتاهی مهارت‌های لازم برای کسب نمره قبولی در آیلتس را کسب کنند.

تمرکز روی هر چهار مهارت: در هنگام ثبت نام دقت کنید که برنامه آموزش آیلتس ارائه شده از سوی موسسه شامل آموزش کامل هر چهار مهارت موردنیاز برای آزمون آیلتس باشد.

برگزاری آزمون ماک: آزمون ماک، آزمون شبیه­ساز و آمادگی آیلتس است که به کسب تجربه و کاهش اضطراب داوطلبان کمک می‌کند؛ از این رو حتما دقت کنید که آموزشگاه موردنظر آزمون ماک آیلتس را نیز برگزار کند.

اساتید حرفه‌ای و مجرب: یکی از فاکتورهای موثر در یادگیری مهارت‌ها و قبولی در آزمون آیلتس، برخورداری از اساتید مجرب و متخصص در حوزه آیلتس است.

یادگیری آیلتس-کاماپرس

اساتید حرفه‌ای آیلتس چه ویژگی‌هایی دارند؟

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مدرس حرفه‌ای آیلتس شامل استفاده از کلیه متدها و استراتژی‌های روز دنیا، مدیریت زمان، به­روز کردن تجربیات و دانش خود به‌صورت پیوسته، برگزاری امتحانات دوره‌ای، مدیریت کلاس و ایجاد رابطه دوستانه بین دانشجویان در راستای به اشتراک‌گذاری دانش، پاسخگویی مناسب و صحیح به سوالات، تسلط کامل بر مهارت‌های آزمونی آیلتس، کاهش حس اضطراب و ترس در دانشجویان و همچنین ارائه مشاوره پیش از آزمون است.

بهترین آموزشگاه آیلتس در شیراز کدام است؟

آموزش آیلتس در شیراز مانند سایر شهرها باید نزد اساتید متخصص و در آموزشگاه‌های معتبر صورت گیرد. آموزشگاه زبان “پارسا” به‌عنوان یک مجموعه معتبر و با سابقه، از حدود دو دهه پیش انواع دوره‌‌های آموزش زبان و دوره آموزش آیلتس در شیراز را با بهترین اساتید و جدیدترین متدهای آموزشی برگزار می‌کند.

آکادمی زبان پارسا

آکادمی زبان پارسا با هدف ارتقای سطح علمی جامعه، دوره‌های آمادگی آیلتس را از پایه تا پیشرفته در 30 جلسه و با استفاده از متد آمریکایی ELS برگزار می‌کند. تمامی برنامه‌های آموزش آیلتس این مجموعه توسط بهترین اساتید و به‌شکل کاملا مدون تنظیم شده و شما با تنها دو ساعت مطالعه مفید در روز می‌توانید نتایج دلخواه خود در آزمون آیلتس را کسب کنید.

با شرکت در دوره‌های آموزش آیلتس آکادمی زبان پارسا می‌توان پیش از آزمون اصلی، به صورت هفتگی در امتحانات ماک یا همان آزمون شبیه­ساز آیلتس شرکت کرد و برای رفع اشکال از مشورت اساتید مجرب بهره‌مند شد.

علاقه­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می­توانند به وبسایت https://parsali.ir/tags/ielts مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آموزشگاه زبان پارسا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز