مزایای سفر با تور کیش هتل پالاس

هتل پالاس کیش

محل اقامت در هر سفر یکی از مهمترین بخش­های آن است و در تورها نیز این موضوع یکی از مهم­ترین خدمات آن به شمار می‌­رود. هتل پالاس کیش، یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش است که به علت ارائه امکانات و موقعیت مکانی مناسب طرفداران زیادی دارد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی تور کیش هتل پالاس و خدمات ارائه شده در آن ‌پرداخته است.

معرفی هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش از هتل‌های پنج ستاره کیش بوده که در زمستان سال ۱۴۰۰ افتتاح شده و جزو هتل‌های تازه‌ تاسیس کیش به‌شمار می‌رود. این هتل بین میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته و دسترسی خوبی به اسکله تفریحی و پیست دوچرخه سواری دارد. هتل پالاس کیش در ۱۵ طبقه ساخته شده و دارای ۲۳۳ اتاق و ۶۰۰ تخت است. از امکانات اتاق‌های هتل پالاس کیش می‌توان به اینترنت رایگان، تلویزیون مسطح و سرویس بهداشتی ایرانی اشاره کرد. به علاوه استخر سرپوشیده رایگان، آتلیه، فضای سبز، صندوق امانات، نمازخانه، رستوران، کافی‌شاپ، دستگاه واکس کفش، تاکسی سرویس، پارکینگ، صندوق امانات، اعلام حریق، اتاق چمدان، خدمات خانه‌داری و سرویس رایگان و خدماتی برای معلولین از امکانات عمومی این هتل محسوب می‌شود. رستوران هتل پالاس دارای ۳۰۰ نفر ظرفیت پذیرایی است. این هتل به لحاظ قیمتی جزو هتل‌های گران محسوب شده، اما برای اقامت خانوادگی مناسب است. به دلیل خدمات بسیار خوب، این هتل کیش در میان مسافران بسیار پر طرفدار است.

هتل پالاس کیش

موقعیت مکانی هتل پالاس و فاصله آن تا جاذبه‌های گردشگری

فاصله هتل پالاس کیش تا دریا ۱.۵ کیلومتر، تا مرکز خرید پانیذ کیش ۱.۷ کیلومتر، تا مرکز خرید پردیس ۲ حدود ۱.۲ کیلومتر، تا مرکز خرید سارینا ۱.۱ کیلومتر، تا شهر پارک دلفین‌ها ۹.۴ کیلومتر، تا شهر باستانی حریره ۱۱.۴ کیلومتر، تا پارک آبی اوشن ۹.۴ کیلومتر، تا پلاژهای ویژه بانوان و آقایان یک کیلومتر، تا برج ایفل کیش ۳.۳ کیلومتر، تا مرکز خرید پردیس ۱ حدود ۱.۸ کیلومتر، تا رستوران حافظیه ۲.۲ کیلومتر، تا گذر هنرمندان ۲.۴ کیلومتر و تا کشتی یونانی ۱۶ کیلومتر است. لازم به ذکر است از هتل پالاس تا مسیر ویژه دوچرخه سواری تنها یک دقیقه پیاده­ و تا اسکله تفریحی تنها دو دقیقه پیاده­ فاصله است و می‌توان با قدم زدن کنار اسکله از شب جزیره لذت برد.

راز آسمان پایتخت

هتل پالاس کیش

خدمات تور کیش هتل پالاس

خرید بلیط رفت و برگشت به جزیره کیش از شهر مبدا، مدت اقامت در هتل پالاس به مقدار دلخواه، ترانسفر رایگان فرودگاهی به هتل، گشت رایگان در جزیره و شاتل رایگان از خدمات تور کیش هتل پالاس است. هتل پالاس از هتل‌های لاکچری جزیره کیش به شمار می‌رود و اقامت در آن هزینه نسبتا بالایی دارد که در ایام تعطیل کمی افزایش نیز می‌یابد؛ با این وجود نمی‌توان هزینه نهایی را تعیین کرد؛ چراکه به تعداد نفرات، اتاق انتخابی، تعداد روزهای اقامت و زمان اقامت بستگی دارد.

رزرو تور کیش در هتل پالاس با «نت کیش»

نت کیش، یکی از معتبرترین مراکز معرفی بهترین تورهای لحظه آخری کیش با قیمتی ارزان و تضمینی در ایران است. این مجموعه انواع خدمات مرتبط با گردشگری جزیره کیش مانند تورهای کیش، اطلاعات جامع هتل‌های کیش، معرفی جاذبه‌های گردشگری و دیدنی‌های کیش، معرفی مراکز خرید کیش، معرفی تفریحات کیش و بلیط چارتری کیش ارائه می‌دهد.

متقاضیان برای رزرو تور کیش هتل پالاس و سایر هتل‌های کیش می‌توانند به وبسایت https://netkish.net یا به نشانی کیش، بازار دیپلمات، طبقه اول، واحد ۱۳۸ مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۷۶۴۴۴۶۱۱۹۴ و در صورت نیاز با پشتیبانی ۲۴ ساعته نت کیش با شماره تلفن ۰۹۳۶۸۵۱۳۵۵۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : نت کیش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز