مزایای استفاده از طرح فروش اقساطی دیگنیتی

دیگنیتی از جمله خودروهای لوکس چینی در بازار ایران است که در بین قشر جوان طرفداران زیادی دارد. البته به دلیل قیمت بالای این خودرو نسبت به خودروهای داخلی، بسیاری از افراد برای خرید آن معمولا با مشکل کمبود بودجه مواجه می­شوند که شرکت‌های لیزینگ خودرو، این مشکل را برطرف کرده و این خودرو چینی را به صورت اقساطی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جزئیات و مزایای طرح فروش اقساطی دیگنیتی پرداخته است.

ویژگی­‌های دیگنیتی

دیگنیتی از زمستان 1399 وارد بازار ایران شده و بهمن خودرو با همکاری شرکت چینی دانگ فنگ اقدام به تولید آن در داخل کشور کرده است. این خودرو با پشتیبانی 10 ساله و منطبق با استانداردهای اروپایی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

دیگنیتی یکی از خودروهای کراس اوور کوپه با سایز متوسط در بازار ایران است. طراجی جمع و جور این خودرو یکی از مزیت‌های آن نسبت به خودروهای شاسی بلند است. ارتفاع مناسب و جادار بودن، یکی دیگر از امتیازات این خودرو است.

این خودرو با وجود موتور قدرتمندش دارای مصرف سوخت پایینی است. دیگنیتی دارای سه حالت رانندگی نورمال، اسپورت و زمستانی است که هر کدام می‌تواند در نحوه کار موتور و مصرف بنزین تاثیرگذار باشد.

راز آسمان پایتخت

طراحی داخلی این خودرو بسیار مدرن و زیبا است؛ به طوریکه حس خوبی به راننده و سرنشینان می‌دهد. علاوه بر این از نظر آپشن‌ها و امکانات نیز چیزی از سایر خودروهای جدید کم ندارد. در واقع استفاده از طرح فروش اقساطی دیگنیتی می‌تواند برای خریدار مقرون به صرفه و دارای مزایای بی‌شماری باشد.

خرید دیگنیتی با اقساط 30 ماهه

دیگنیتی از جمله خودروهایی است که امکان خرید اقساطی آن فراهم شده است. در طرح فروش اقساطی دیگنیتی می‌توان ظرف یک روز صاحب خودرو مورد علاقه خود شد و بخش اعظمی از هزینه خرید را طی اقساط 30 ماهه پرداخت کرد.

در این روش با پرداخت تنها نیمی از مبلغ روز خودرو و ظرف چند ساعت می­توان صاحب دیگنیتی شد. مابقی مبلغ نیز قسط بندی می­شود و در حین استفاده از خودرو به صورت ماهانه یا دو ماه یک بار می­توان اقساط آن را پرداخت ‌کرد.

فروش اقساطی دیگنیتی برای افرادی که بودجه کافی برای خرید این خودرو ندارند، اما دیگنیتی را به خودروهای ایرانی ترجیح می‌دهند. ایده آل است. در واقع با پرداخت مبلغی در حدود هزینه یک خودرو لوکس تولید داخل می­توان صاحب یک خودرو کراس اوور کوپه خارجی ‌شد.

مقرون به صرف بودن خرید اقساطی

بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که قیمت خودرو در سال 1403 نیز افزایش خواهد یافت. همچنین با افزایش و نوسانات قیمت ارز، قیمت خودروهای خارجی نیز افزایش پیدا می‌کند و به همین دلیل فروش اقساطی دیگنیتی می‌تواند مقرون به صرفه و به نفع مشتری باشد.

در طرح فروش اقساطی دیگنیتی، قیمت خودرو بر اساس نرخ روز محاسبه و اقساط آن طی 30 ماه به شرکت لیزینگ خودرو پرداخت می‌شود. حتی در صورتی که قیمت خودرو ظرف سه سال آینده تغییر زیادی هم داشته باشد، میزان اقساط تغییری نخواهد کرد. در این طرح سه دانگ از سند خودرو از همان روز اول به نام مشتری زده می‌شود و سه دانگ دیگر نیز با تسویه اقساط به مشتری واگذار خواهد شد.

 

شرایط آسان فروش اقساطی دیگنیتی

فروش اقساطی دیگنیتی با شرایط آسانی انجام می‌شود. برای خرید خودرو نیاز به مدارک هویتی، مدارک نشان دهنده محل اسکان، مدارک شغلی و دسته چک صیادی است. حتی در صورت نداشتن دسته چک صیادی به میزان کافی نیز می‌توان دسته چک سایر افراد را به شرکت لیزینگ خودرو ارائه داد.

فروش اقساطی دیگنیتی در «فرنام خودرو»

فرنام خودرو یکی از مجموعه‌های خوشنام و با سابقه در زمینه فروش اقساطی انواع خودرو در کشور است. این شرکت فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی را با منعطف‌ترین روش ممکن برای متقاضیان فراهم کرده است. بیشتر خودروهای تولید شده در کرمان موتور، گروه بهمن، ایران خودرو، سایپا و محصولات وارداتی در شرکت فرنام خودرو به صورت اقساطی به فروش می‌رسد.

علاقه‌­مندان خرید اقساطی خودرو می‌توانند به وبسایت farnamkhodro.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02177091218 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : فرنام خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “مزایای استفاده از طرح فروش اقساطی دیگنیتی

  1. مجید گفته:

    درود،با دستمزد این روزا پرداخت اقساط هم آسون نیست و حتی پرداخت نصف مبلغ خودرو هم مقدور نیست،بنظرم باید خیلی بیشترتسهیل بشه تا همه اقشار بتونن خودرویی که دوست دارن سوار بشن،سپاس

  2. رضا گفته:

    درود
    بهترین راهکار اینه ی شهر خودرو کنار شهر فرش و شهر لوازم خانگی بزنن بدون چک و بدون ضامن تبلیغات گسترده کنن تا مردم براحتی با شرایط دلخواه خودروهای باب میل را خریداری کنن. با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز