مرور عملکرد آسان پرداخت در سال 98

لست سکند

آسان پرداخت پرشین یا به اختصار آپ به عنوان یکی از شاخص ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت، با ایجاد یک تیم متخصص و با تجربه از سال 88  به یک راهکار جامع در راستای خدمات پرداخت بدل شده است.همچنین این شرکت توانسته است رتبه ۲۸ دنیا در رتبه‌بندی مجله معتبر نیلسون را در سال 2015 از آن خود کند.

کاماپرس در ادامه مسیر بررسی برندهای شاخص ملی، به مرور عملکرد آسان پرداخت طی سال 98  پرداخته است؛

رونمایی از کیف پول مشترک آپ و اسنپ

روز یکشنبه، ۱۲ آبان، شرکت‌‌های آسان‌پرداخت اسنپ و در نشست رسانه‌ای مشترک که در شرکت آسان‌پرداخت برگزار شد از کیف پول دیجیتال یکپارجه خود رونمایی کردند. اسنپ برای تسهیل خدمت‌رسانی به کاربرانش، بر اساس یک برنامه مشترک با آسان‌پرداخت، به اولین و جامع‌ترین کیف پول دیجیتال ایران مجهز شده است و این کیف پول به زودی در اختیار تمامی کاربران این سامانه قرار می‌گیرد. در این نشست که با حضور حامد منصوری مدیرعامل آپ، مهدی شهدی، قائم مقام مدیر عامل آپ، ژوبین علاقبند، مدیر عامل اسنپ، مهراد عبدالرزاق، رئیس هیئت مدیره اسنپ‌فود و جمعی از مدیران این دو مجموعه برگزار شد، این دو شرکت از اولین محصول سرمایه‌گذاری مشترک خود رونمایی کردند.

آسان پرداخت، مجری انحصاری پرداخت الکترونیک در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

راز آسمان پایتخت

آسان پرداخت برای ششمین سال متوالی در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مجری انحصاری بزرگترین رویداد پرداخت کشور در حوزه خرید کتاب بود.

آسان ­پرداخت­ در سال‌­های گذشته روش­های نوین پرداخت مانند NFC، تله‌­پرداز با امکان پرداخت از طریق گوشی‌­های هوشمند، پرداخت از طریق کارت ملی هوشمند در کارتخوان‌های آپ را به تمامی متقاضیان خرید کتاب ارائه کرده بود، سال گذشته نیز با ارائه راهکارهای نوین، زیرساخت‌های مناسب پرداخت را برای کاربران و مشتریان بانک شهر فراهم کرد تا دوستداران کتاب و غرفه‌­داران نمایشگاه با سرعتی بالا خرید خود را انجام دهند.آپ همچنین با نصب نزدیک به سه هزار دستگاه کارتخوان ثابت و سیار در نمایشگاه کتاب ۹۸ خرید کتاب را برای مراجعه‌کنندگان و فروشندگان آسان و سریع کرد. آسان پرداخت با تکیه بر تجربه چندین ساله خود در پشتیبانی خدمات پرداخت نمایشگاه‌های کتاب سراسر کشور، تمام تلاش خود را برای ارائه به ‌روزترین تکنولوژی‌های پرداخت جهت تسهیل روند خرید در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران به کار گرفت.

آپ” نو آورترین اپلیکیشن موبایلی کشور

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و هرساله یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.

در همین راستا اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۸ در مرکز پژوهش‌های وزارت نیرو برگزار شد، “آپ” که اولین اپلیکیشن حوزه مالی با بیش از ۴۰ میلیون دانلود است به عنوان بهترین اپلیکیشن نوآور سال ۹۸ معرفی گردید. در ادامه تندیس جشنواره وب و موبایل ایران به آقای مهندس حیدری به عنوان نماینده آپ در این مراسم اعطا گردید.

آپ رهبر بازار پرداخت موبایلی و اینترنتی کشور

بر اساس جدیدترین گزارش شاپرک، شرکت آسان پرداخت در آذر ماه98 ، با کسب 84/37 درصد از سهم بازار تراکنش های اینترنتی، به عنوان ارائه دهنده خدمات به بیشترین تعداد تراکنش های مذکور، محسوب می شود و در جایگاه نخست قرار گرفت. همچنین این شرکت با افزایش 04/6 درصدی، با سبقت گرفتن از سایر شرکتهای فعال در این حوزه و با پوشش 88/29 درصدی از سهم تعداد تراکنش های موبایلی به عنوان دارنده ی بالاترین سهم در بازار تراکنش های موبایلی شناخته شد.

آسان پرداخت پرشین بر اساس نتایج رتبه‌بندی بیست و یکمین دوره شرکت‌های برتر ایران (IMI-100) بین ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور، رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته و رتبه ۳۶ را بر اساس عملکرد سال مالی ۱۳۹۶ در بین صد شرکت‌های برتر ایران را دارا است.

سرويس ثبت نام در سامانه سجام براي اولين بار در اپليکيشن آپ

سجام به عنوان زیرساخت پروفایلینگ یکپارچه و فراگیر فعالان بازار سرمایه به ویژه سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی و درگاه واحد خدمات‌دهی به تمامی ارکان بازار، نهادهای مالی، ناشران و مخصوصاً سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی مطرح بوده و اپلیکیشن آپ با توجه به گستره کاربران و شبکه فراگیر خود با راه‌اندازی این خدمت جدید، گامی نوین در ارائه خدمات بازار سرمایه به مشتریان خود برداشته است.لذا  از این پس کاربران اپلیکیشن آپ می‌توانند به راحتی ضمن استعلام وضعیت سجامی شدن خود نسبت به ثبت‏ نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) اقدام و به باشگاه مشتریان بازار سرمایه بپیوندند.

آسان پرداخت رتبه اول کشور در رتبه‌بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران 

براساس نتایج رتبه‌بندی بیست و دومین دوره همایش معرفی شرکت‌های برتر ایران (IMI-100) آسان پرداخت پرشین بین ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور، رتبه اول از نظر شاخص فروش درگروه رایانه و فعالیت‌های وابسته را از آن خود کرد. روز یکشنبه 29 دی ماه ۱۳۹8 در مراسمی که با حضور جمع کثیری از فعالان صنعت، تولید، خدمات و تجارت در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد، آسان پرداخت پرشین برای سومین سال متوالی رتبه اول گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته را در میان ۵۰۰ شرکت بزرگ ایرانی از آن خود کرد.

حمایت آپ از سرامد ترین تولید کنندگان مواد غذایی کشور

سی و چهارمین آیین‌ نکوداشت از نمونه های ملی کشاورزی و منابع طبیعی کشور صبح روز 24 ام دی ماه در سالن اجلاس کشور با حضور رئیس جمهور برگزار گردید.

شرکت آسان پرداخت در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با نگاه به رونق بخشیدن و حمایت از تولید ملی کشور طی مراسمی با حضور مهندس عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزیو روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی از سرامد ترین تولید کنندگان مواد غذایی کشور تقدیر بعمل آورد.

عقد تفاهم‌نامه حمایت شرکت آسان پرداخت از فدراسیون دو ومیدانی برای چهارمین سال متوالی

مرداد 98 در مراسمی با حضور دست‌اندرکاران فدراسیون دوومیدانی، شرکت آسان پرداخت، ورزشکاران، مربیان، تنی چند از روسای هیات‌های استانی، اهالی رسانه، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک تفاهم‌نامه ادامه همکاری فدراسیون دوومیدانی و آسان پرداخت برای یک سال دیگر تمدید شد.

تقدیر رییس فدراسیون بسکتبال ایران از آسان پرداخت

در مراسمی که روز سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در محل شرکت آسان پرداخت با حضور رامین طباطبایی رئیس فدراسیون فدراسیون بسکتبال ایران و محمد جمشیدی ملی پوش بسکتبال ایران برگزار شد، از حامد منصوری، مدیرعامل و مهدی شهیدی، قائم‌مقام مدیرعامل آسان پرداخت با اهدای پیراهن تیم ملی ایران با امضای بازیکنان تیم، برای حمایت از تیم ملی و فدراسیون بسکتبال ایران در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ تقدیر شد.

مشارکت خيرخواهانه بیست میلیارد ریالی کاربران آپ به هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان

درسال گذشته با توجه به حادثه سیل در استان‌های جنوبی کشور، گزینه کمک به سیل‌زدگان سیستان بلوچستان از طریق هلال احمر به بخش نیکوکاری اضافه شد که طی دو روز ابتدایی نزدیک به دو میلیارد تومان از طریق اپلیکیشن آپ کمک نقدی جمع آوری شد. لازم به توضیح است که مبالغ جمع‌آوری شده در این پویش، مستقیماً (و در لحظه) به حساب هلال احمر استان سیستان و بلوچستان واریز گردید. نکنه جالب توجه اینکه دامنه مبالغ اهدایی از 1000 تومان تا 10 میلیون تومان بوده است و این نشان می دهد که هموطنان با هر سطح از تمکن مالی با اعتماد به اپلیکیشن آپ از این پویش استقبال کرده اند.

مشارکت بیش از 352 میلیارد ریالی نیکوکاران آپ در سال 98

آسان پرداخت پرشین در راستای مسئولیت اجتماعی خود با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی و کمک به نیازمندان، با ایجاد بخش نیکوکاری در اپلیکیشن آپ، امکان واریز مستقیم وجه نقد به حساب موسسه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای خیریه را فراهم کرده است.

آپ در پویش مشترک خود با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به نام «رنج سیل همچنان ادامه دارد» و با همراهی مردم نیکوکار و خیرخواه به یاری هموطنان آسیب‌دیده از سیل شتافت.

 

 

 

مرتبط با : آسان پرداخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز