مرغ 18500 تومانی در همه فروشگاه ها موجود است

لست سکند

وزیر کشاورزی امروز در جمع خبرنگاران مدعی شد مرغ 18500 تومانی در تمام فروشگاه ها موجود است و مردم نباید در این مورد نگرانی داشته باشند.

به گزارش کاماپرس، با وجود آن که خاوازی وزیر کشاورزی از عرضه گسترده مرغ در فروشگاه ها به قیمت 18500 تومان خبر داده است مشاهدات و گزارش های میدانی همچنان از نوسان قیمت در برخی مناطق تهران حکایت دارد و به نظر می رسد توزیع مرغ به قیمت تعادلی باید مدتی ادامه یابد تا بازار این کالای خوراکی پرتقاضا به آرامش لازم برسد.

بنابه اعلام تسنیم، کاظم خاوازی وزیر جهادکشاورزی که امروز یکشنبه 9 آذرماه در جلسه کمیسیون کشاورزی مجلس شرکت کرده بود در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران با تاکید بر این که مرغ کیلویی 18 هزار و 500 تومان در تمام فروشگاه‌ها موجود است؛ اظهار کرد: در مورد قیمت مرغ، تخم مرغ و محصولات پروتئینی در کمیسیون کشاورزی مجلس  تحلیل هایی ارائه شد و گزارشی از فعالیت ها و تکالیفی که به بخش های ذیربط برای کنترل قیمت این کالاها داده شده بود نیز به کمیسیون ارائه شد.

بازار مرغ از دست دلالان خارج شد

راز آسمان پایتخت

وزیر کشاورزی در ادامه افزود: همه همکاران و مسئولان در وزارت صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی، بانک مرکزی، گمرک و سازمان بنادر همه دست به دست هم بدهند تا قیمت محصولات پروتئینی را کنترل کنند و مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: بر اساس دستوری که رییس جمهوری به جهاد کشاورزی دادند از روز دوشنبه وزارت جهاد کشاورزی با وزارت صنعت، معدن و تجارت به بازار ورود کردند و مرغ گرم و منجمد با کیفیت را وارد بازار کردند و بازار را از دست دلالان و عمده فروشی درآوردند و قیمت را که در بازار بهمن 35 هزار تومان بود امروز و روز پنجشنبه به 18 هزار و 500 تومان رساندیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازارها ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز