مردی که عکس های مستهجن تیلور سوئیفت را منتشر کرد ، کیست؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

مردی که گفته می‌شود عکس‌های مستهجن تیلور سوئیفت را توسط هوش مصنوعی تولید و منتشر کرده است، زبیر عبدی ملقب به زوبیر نام دارد.

به گزارش کاماپرس، این اقدام کاربر پلتفرم “X” که تصاویر هوش مصنوعی تیلور سوئیفت ستاره موسیقی پاپ را به اشتراک گذاشته، احتمالا با مشکلات قانونی روبرو خواهد شد.

«Zvbear»، کاربر رسانه‌های اجتماعی، روز پنج‌شنبه و پس از واکنش‌های جدی نسبت به این اقدام، حساب «X» خود را خصوصی کرد. البته این اقدام نیز با واکنش‌های جدی از سوی «سوئیفتی‌ها» مواجه شد، تا جایی که طرفداران سوئیفت، حساب این کاربر را در سطحی گسترده گزارش کردند.

بیشتر بخوانید:

گزارش‌ها حاکی از آن است که وکلای تیلور سوئیفت در حال بررسی اقدام قانونی علیه این کاربر یعنی زبیر عبدی هستند.

راز آسمان پایتخت

به گزارش نیوزویک، مرد پشت حساب Zvbear نسبت به تهیه و اشتراک گذاری بسیاری از این تصاویر جنجالی اعتراف کرده است. این کاربر اکانت خود را با 83 هزار دنبال کننده، خصوصی کرده است.

به گزارش ThisWasTV، مردی که پشت اکانت Zvbear قرار دارد، یک تبعه سومالیایی ساکن انتاریو کانادا است. این مرد 27 ساله زبیر عبدی نام دارد و به دلیل انتشار محتوای خطرناک در پلتفرم‌هایی مانند 4chan، ‘X’  و Reddit شناخته می‌شود.

گفتنی است، حساب این کاربر از زمان انتشار این تصاویر، چند هزار دنبال کننده را از دست داده است. البته حساب وی هنوز فعال است اما روی حالت خصوصی تنظیم شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز