مراکز خرید سیسمونی از تهران تا استانبول

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تجربه خرید وسیله به خصوص وسیله برای نوزادان هم سخت و هم شیرین است. مادرانی که تجربه این کار را ندارند برای خرید سیسمونی باید نهایت دقت را به کار ببرند، مخصوصا اگر خواهان خریداری وسایل مارک یا گران قیمت هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار گوناگون، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید سیسمونی مانند جهیزیه دغدغه بسیاری از خانواده‌هایی است که نوزادی در راه دارند. عمدتا خرید وسیله مناسب برای سیسمونی باعث خواهد شد تا سال‌ها کودک از آن وسایل بهره ببرد. البته به جز پوشاک که با طی شدن فرآیند رشد نوزدان، قابل استفاده نیست. اما اسباب بازی، تخت و کمد، میز و سایر وسایل و تزئینات اتاق کودک بسته به هزینه و مارکی که خریداری می‌شود تا چند سال قابلیت استفاده دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

خرید لباس مناسب برای کودک هم شرط است و خانواده‌ها روی آن حساسیت دارند. چون پوست نوزادان حساسیت‌های خاص خود را دارد و خریدن لباس‌های پلاستیکی و دارای الیاف نامناسب به هیچ وجه مناسب نیست. از آنجایی که خرید سیسمونی فرآیند بسیار زمانبری است و برخی خانواده‌ها هم به دنبال تهیه بهترین لوازم با قیمتی مناسب هستند، کاماپرس در این گزارش بهترین مراکز سیسمونی فروشی اینترنتی داخلی وارد کننده اجناس ترک و چند قروشگاه سیسمونی فروشی ترکیه‌ای را معرفی می‌کند؛

راز آسمان پایتخت

فروشگاه اینترنتی مادران

این فروشگاه از تمامی برندها انواع وسایل نوزدان اعم از کریر، وسایل نظافت کودکان، شیشه شیر و … را برای مادران عرضه کرده است. فروشگاه مذکور دارای نماد الکترونیکی بوده و نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال دارد. این مجموعه ضمن ارائه ضمانت اصل بودن کالا، زمینه پرداخت در محل و بازگشت 7 روزه محصولات را هم فراهم کرده است.

فروشگاه سیسمونی

این فروشگاه هم از جمله مجموعه‌هایی است که امکان خرید اینترنتی انواع کالای نوزادان اعم از ایمنی و مراقبت، غذاخوری و … برندهای معتبر از آن وجود دارد. فروشگاه سیسمونی ضمن ضمانت اصل بودن کالاهای ارائه شده، برای خریدهای بالای 150 هزار تومانی که در استان تهران ثبت شوند، همان روز کالا را به صورت رایگان تحویل می‌دهد.

نی نی لند

این مجموعه کلیه وسایل نوزادان اعم از پستونک، کریر و … را از مون، فیت پلاس، ماریو و دیگر برندها ارائه داده است. ضمنا مطالب سایت نی نی لند، نحوه استفاده از انواع وسایل ارائه شده را به مادران آموزش می‌دهد. این مجموعه، در مراکز خرید سانا، اپال و خیابان ولیعصر و ساعی شرایط خرید حضوری را نیز فراهم کرده است.

کارن ماما

این فروشگاه اینترنتی مرجعی برای خرید انواع کریر، کالسکه، تشک، میز غذا، مینی واش و دیگر لوازم مورد نیاز کودکان از ترکیه است. این مجموعه برند بودن کالاهای ارائه شده را تضمین می‌کند و شرایط پرداخت در محل هم دارد. ضمنا کارن ماما فروشگاه‌های حضوری هم دارد و پشتیبانی آن همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد.

فروشگاه ای ببک

این فروشگاه آنلاین ترک دارای انواع کالاهای کودک است و به صورت آنلاین امکان خرید انواع لباس، کالای نوزاد و دیگر مایحتاج نوزادان را فراهم می‌کند. این مجموعه در بیشتر شهرهای بزرگ و کوچک ترکیه نمایندگی دارد و امکان خرید حضوری انواع کالاهای کودک را هم برای مشتریان خودبه وجود آورده است.

فروشگاه اینترنتی یو بای ترکیه

این مجموعه انواع کالاهای دوران بارداری و محصولات مورد نیاز نوزادان تازه متولد شده را از برندی معتبر عرضه کرده است. در صورتی که فردی خواهان خرید از این فروشگاه باشد، امکان سفارش محصولات آن را به آنلاین شاپ‌های داخلی دارد که از ترکیه محصول وارد می‌کنند. این فروشگاه آنلاین یکی از عرضه کننده‌های مستقیم لوازم کودک محسوب می‌شود.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز