مراحل سفارش کابینت آشپزخانه

لست سکند

سفاش کابینت آشپزخانه با توجه به کاربرد و نقش قابل توجه کابینت در زیبایی آشپزخانه و ظاهر خانه، یکی از مهم‌ترین بخش‌های دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود. سفارش کابینت آشپزخانه باید به‌نحوی باشد که علاوه بر زیبایی، فضای کافی نیز داشته باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کابینت آشپزخانه به کمد یا قفسه‌ای گفته می‌شود که در جنس‌های مختلف اجرا شده و وسایل آشپزخانه را در خود جای می‌دهد. خرید کابینت آشپزخانه می‌تواند یکی از چالش‌برانگیزترین مراحل ساخت خانه و طراحی دکوراسیون داخلی باشد. چرا که خرید کابینت برخلاف سایر لوازم خانه، به‌صورت پیش‌ساخته نبوده و باید متناسب با فضای هر آشپزخانه طراحی و سفارش داده شود. از این رو پیش از سفارش کابینت اشپزخانه ، بهتر است با مراحل آن آشنایی داشته باشید. کاماپرس در ادامه به بررسی مراحل سفارش کابینت می‌پردازد.

نقش و اهمیت کابینت آشپزخانه

با توجه به‌این‌که کابینت‌ها بخش قابل توجهی از دیوارها و فضای آشپزخانه را به‌خود اختصاص می‌دهند، انتخاب کابینت، تاثیر بسیاری در ظاهر آشپزخانه و حتی نمای کلی دکوراسیون خانه دارد. ضمن این‌که سفارش کابینت آشپزخانه با رنگ و طرح مناسب، علاوه بر دکوراسیون، در روحیه اعضای خانواده نیز نقش مهمی دارد.

علاوه بر تاثیر ظاهری، کابینت آشپزخانه ، یکی از اجزای ضروری و پرکاربرد آشپزخانه محسوب می‌شود. کابینت‌های آشپزخانه در صورتی که از کیفیت بالایی برخودار بوده و فضای کافی برای نگهداری لوازم آشپزخانه را داشته باشند، موجب افزایش کارایی و بهره‌وری در امور خانه شده و همچنین فضای مناسبی را برای نظم‌دهی و سازمان‌دهی به لوازم ایجاد می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

در سفارش کابینت آشپزخانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

از آن‌جایی که کابینت آشپزخانه از جمله لوازمی است که برای مدت طولانی استفاده می‌شود و مانند دیگر وسایل، امکان تعویض بدون دردسر و کم‌هزینه آن وجود ندارد، بهتر است در هنگام سفارش کابینت آشپزخانه دقت بسیاری به‌خرج دهید. برخی از نکات مهم برای سفارش کابینت در ادامه آمده است؛

انواع کابینت آشپزخانه را بشناسید

کابینت آشپزخانه در حال حاضر در جنس‌های بسیار متنوعی تولید می‌شود. از این رو در هنگام خرید، بهتر است با انواع کابینت آشپزخانه آشنا باشید. انتخاب جنس کابینت آشپزخانه با توجه به مواردی چون سلیقه شخصی، میزان بودجه و مطابقت با دکوراسیون داخلی خانه صورت می‌‌گیرد. انواع کابینت آشپزخانه شامل کابینت آشپزخانه ام دی اف، کابینت آشپزخانه های گلاس، کابینت ممبران، کابینت آشپزخانه چوب و روکش چوب، کابینت آشپزخانه روکش چوب و کابینت آشپزخانه فلزی و استیل اشاره کرد.

انتخاب رنگ مناسب کابینت

دومین فاکتوری که در سفارش کابینت آشپزخانه باید مدنظر داشته باشید، رنگ کابینت‌ها است. رنگ کابینت باید با دکوراسیون کلی آشپزخانه، لوازم موجود در آن و همچنین دکوراسیون کلی خانه هماهنگی داشته باشد. در انتخاب رنگ کابینت ، بهتر است به مواردی چون میزان نورگیر بودن آشپزخانه و همچنین متراژ آشپزخانه توجه کنید. به‌عنوان مثال استفاده از رنگ‌های روشن، به فضای آشپزخانه عمق می‌بخشد و گزینه مناسبی برای آشپزخانه‌های کوچک است.

انتخاب سبک و مدل کابینت

در مراحل سفارش کابینت آشپزخانه ، سعی کنید مدل و سبک کابینت‌ها را متناسب با نوع خانه و دکوراسیون و همچنین متراژ آشپزخانه انتخاب کنید. مثلا برای آشپزخانه‌هایی با فضایی بزرگ‌تر می‌توانید از سبک کلاسیک استفاده کنید. درحالی‌که کابینت مدرن و مینیمال گزینه مناسب‌تری برای فضاهای کوچک است.

توجه به لوازم جانبی

لوازم جانبی یا یراق‌آلات کابینت که در جریان ساخت کابینت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز در کارآیی و ظاهر کابینت‌ها تاثیر دارند. این لوازم شامل مواردی چون لولا، دستگیره، قرنیز، جک کابینت، پایه کابینت و غیره هستند. در هنگام سفارش کابینت آشپزخانه ، حتما توجه داشته باشید که از انواع مناسبی از این ابزار استفاده شود و ظاهر آن‌ها با کابینت همخوانی داشته باشد.

توجه به فضا و جادار بودن کابینت

در هنگام سفارش کابینت آشپزخانه ، دقت کنید که طراحی کابینت به‌نحوی باشد که جای کافی برای چیدمان منظم وسایل آشپزخانه داشته باشد. درواقع توجه داشته باشید که طراحی و اجرای کابینت شامل تمام فضاهای مفید آشپزخانه از جمله جزیره یا زیر اپن نیز باشد.

به طراحان و مراکز حرفه‌ای سفارش دهید

مهم‌ترین نکته در سفارش کابینت آشپزخانه ، برای زیبایی و کاربردی بودن کابینت، سپردن کار به افراد کاربلد است. کابینت‌ها، از جمله وسایل دائمی و مهم در آشپزخانه شما هستند. از این رو بهتر است طراحی کابینت‌های آشپزخانه خود را به یک تیم خلاق و متخصص بسپرید تا خیالتان از نتیجه کار راحت باشد.

سفارش کابینت آشپزخانه به نوین کابین

شرکت نوین کابین ، نزدیک به بیش از دو دهه است که به‌شکل تخصصی در حوزه طراحی و اجرای انواع کابینت و دکوراسیون داخلی در تهران و شهرستان‌ها فعالیت می‌کند. این مجموعه با بهره‌مندی از تیمی متشکل از زبده‌ترین طراحان دو بعدی و سه بعدی و باتجربه‌ترین کارشناسان ساخت و اجرا و همچنین با استفاده از بهترین برندهای مواد اولیه مصرفی به ارائه خدمت می‌پردازد.

با سفارش کابینت آشپزخانه به نوین کابین ، می‌توانید ضمن بهره‌مندی از مشاوره برترین مشاوران فروش، از محل نمایشگاه دائمی کابینت آشپزخانه این مجموعه نیز دیدن کرده و محصول موردنظر خود را بهترین قیمت تحویل بگیرید.

مرتبط با : نوین کابین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز