مراجعه محمدرضا گلزار به پزشک زیبایی کیم کارداشیان

محمدرضا گلزار، مجری تلویزیون و هنرپیشه سینما روز گذشته با انتشار یک استوری از ملاقاتی که با پزشک زیبایی کیم کارداشیان و گوگوش داشته پرده برداشت.

به گزارش کاماپرس، دکتر سایمن اوریان، یک پزشک زیبایی است که در بورلی‌ هیلز کالیفرنیا فعالیت می‌کند. او که 55 سال پیش در ایران به دنیا آمده، در صفحه اینستاگرام خود 3.5 میلیون فالور دارد. این پزشک آمریکایی نیز تصویر مشترک که با محمدرضا گلزار دارد را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و زیر آن به زبان انگلیسی نوشته است: یکی از بهترین بخش‌های شغل من؛ ملاقات با افراد مشهور از سراسر جهان است. آقای محمدرضا گلزار یکی از بزرگترین سوپراستارهای بین‌المللی است که من افتخار آشنایی با او را دارم. او یک انسان فوق‌العاده و یک دوست خوب است. من از اینکه دیشب او را دیدم خوشحال و امیدوارم او موفقیت‌های او در زندگی ادامه داشته باشد.

دکتر اوریان، در این متن صفحه اینستاگرام محمدرضا گلزار را هم منشن کرده است.

آریاک سفر

در صفحه اینستاگرام این متخصص زیبایی، تصاویر مشترکی با هنرپیشه‌ها، خواننده‌ها و سلبریتی‌های بین‌الملی دارد. شاخص‌ترین کسانی که این پزشک آنها را تحت نظر دارد، کیم کارداشیان و مادرش، کریس جنر است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “مراجعه محمدرضا گلزار به پزشک زیبایی کیم کارداشیان

  1. لیلا گفته:

    من دنیا نیومدم تادنیارو تحت تاثیر قراربدم!
    من دنیا اومدم تا اونجوری کع خوشحالم میکنع زندگی کنم 😉🙂

  2. رضوان شیرالی گفته:

    جالبه که این بازیگرها و مجری‌های تلویزیون، اینجا پول در می آورند اما برای بچه زاییدن و عمل زیبایی کردن و عشق و حال می‌روند آمریکا و اروپا و کانادا

  3. ناصر گفته:

    اين ديگه مرز هارو جابه جا كرده بابا تو ديگه كجا تو دقيقا ميخواي عمل كنى اخه پسر لوس

  4. منصور گفته:

    از دست این آدمایی که هیچ هنری ندارن جز حاشیه سازی برای خودشون نه اون کیم کارداشیان هنری داره نه ایشون فقط ظاهر همین

  5. رضوان گفته:

    نه چهره کارداشیان خاصه و نه چهره گلزار که دنبال عمل زیبایی هستند، در زندگی چه آدم معروفی باشی چه آدم معمولی باید سیرت زیبا داشته باشی که 90 درصد چهره های شاخص هر ملتی ندارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز