مدیریت کسب و کار فقط با یک گوشی اندرویدی

کارت خوان سیار اندرویدی کسبه

مدیریت کسب و کار، دانشی است که علاوه بر علم و تجربه نیاز به ابزار به روز و مناسب دارد و این کار فقط با یک گوشی اندرویدی و دستگاه کارتخوان سیار اندرویدی ممکن شده است.

کاماپرس در این گزارش به نحوه استفاده از برنامه حسابداری اندروید و کارتخوان سیار اندرویدی برای مدیریت کسب و کار پرداخته است.

مزایای استفاده از برنامه حسابداری اندروید

برنامه حسابداری اندروید که از آن با عنوان برنامه حسابداری جیبی نیز یاد می‌شود، یک اپلیکشین موبایلی است که امور مالی و حسابداری کسب و کارها را انجام می‌دهد. در واقع با داشتن این برنامه می­‌توان در هر لحظه به حساب و کتاب کسب و کار دسترسی داشت و از وضعیت حسابداری گزارش‌­گیری کرد.

در دسترس بودن دائمی در هر زمان و مکان، بزرگترین ویژگی داشتن برنامه حسابداری اندروید است. این برنامه می‌تواند به برنامه اصلی حسابداری متصل شده و از طریق اینترنت به تبادل داده با برنامه حسابداری اصلی بپردازد؛ یا اینکه به صورت مستقل به عنوان یک برنامه حسابداری کامل مورد استفاده قرار گیرد.

این نوع از برنامه‌های حسابداری می‌تواند به انواع چاپگر نیز متصل شده و چاپ گزارش‌­ها را میسر کند. ارسال پیامک برای بدهکاران، گزارش سود و زیان، یادآوری زمان چک‌ها و پرداخت‌ها، امکان ارسال صورتحساب با واتساپ، تلگرام، ایمیل و پیامک و انبارداری، تنها بخشی از مزایای استفاده از برنامه حسابداری اندروید است.

راز آسمان پایتخت

برنامه حسابداری اندروید در کارتخوان سیار اندرویدی

علاوه بر موبایل می‌توان با خرید یک کارتخوان سیار اندرویدی، برنامه حسابداری اندروید را روی این دستگاه نیز نصب کرد. این کارت‌ خوان‌ها مجهز به پرینتر بوده و خرید آن، صاحبش را از خرید یک دستگاه پرینتر نیز بی‌نیاز می‌کند.

کارتخوان سیار اندرویدی دارای سیم کارت و سیستم عامل اندروید است و با صفحه لمسی خود همانند یک موبایل اندرویدی قابل استفاده است. این دستگاه به آسانی به اینترنت متصل می­شود و برنامه حسابداری اندروید را به راحتی اجرا می‌کند.

همچنین کارتخوان سیار اندرویدی را می‌توان به تمام حساب‌های بانکی متصل کرد و در این زمینه محدودیتی ندارد. در واقع با داشتن این دستگاه چند کاره می‌­توان مدیریت کسب و کار را بدون نیاز به هر دستگاه و وسیله دیگری به راحتی در دست گرفت.

برنامه حسابداری اندروید در کارتخوان سیار اندرویدی-کاماپرس

بهترین برنامه حسابداری اندروید

«نرم افزار حسابداری جیبی کسبه» یکی از بهترین برنامه‌های حسابداری اندروید است که می‌توان آن را خریداری و روی موبایل نصب کرد. این نرم افزار قابلیت نصب روی کارتخوان سیار اندرویدی نیز دارد و در صورت خرید دستگاه پوز و نصب برنامه روی آن می‌توان به راحتی بین برنامه موجود در کامپیوتر، موبایل و دستگاه کارت خوان از طریق اینترنت و فضای ابری اتصال ایجاد کرده و در زمان دلخواه از هرکدام بدون محدودیت استفاده کرد.

نرم افزار حسابداری جیبی کسبه هم اینک با تخفیف برای دانلود و استفاده در دسترس است و می‌توان این برنامه حسابداری اندروید را به صورت آزمایشی و رایگان دانلود کرده یا با تخفیف ویژه و تنها با قیمت 120 هزار تومان خریداری کرد. مزیت خرید این برنامه، پرداخت درون برنامه­ای است که برای کاربر صرفه اقتصادی خواهد داشت. در واقع می‌توان به غیر از بخش‌های اصلی، تنها بخش‌های مورد نیاز را خریداری کرد و دیگر نیازی به خرید سایر ویژگی‌ها و پرداخت هزینه اضافه نیست.

نرم افزار حساب داری -کاماپرس

برنامه حسابداری اندروید و کارتخوان سیار اندرویدی را از کجا بخریم؟

علاقه­مندان برای خرید حسابداری اندروید و کارتخوان سیار اندرویدی و همچنین مشاهده لیست کامل محصولات نرم افزاری کسبه  می‌­توانند به وبسایت این گروه به آدرس kasabeh.org مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کسبه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز