مدیرعامل شرکت کاسپین فولاد: تنها تولیدکننده‌ اتصالات مسی تیپ کا در ایران هستیم

تهویه مطبوع-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

شرکت کاسپین فولاد و مس البرز به عنوان تنها تولیدکننده اتصالات مسی تیپ کا در ایران، با عرضه محصولات جدید در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان حضور دارد.

به گزارش کاماپرس، مهندس طبرسی مدیرعامل شرکت کاسپین فولاد و مس البرز با اشاره به تولیدات عرضه شده این مجموعه در بیست و دومین نمایشگاه تاسیسات تهران، عنوان کرد: محصولات ما اتصالات مسی و سایر قطعات مسی است که در دو تیپ و نرم معمول و فشار قوی تولید می‌شود. امسال نوعی کپ به عنوان درپوش مسی برای اولین بار در کشور تولید و عرضه شده است. همچنین مدل‌های جدیدتر سپریشن‌ها را نیز به محصولات خود اضافه کردیم.

وی با اشاره به آغاز فعالیت شرکت کاسپین فولاد و مس و البرز از سال 1392، تصریح کرد: البته این شرکت با نام قدیمی صنایع مس یگانه قدمتی تقریبا 40 ساله داشته، اما از سال 92 با عنوان جدید فعالیت خود را آغاز کرده است.

تهویه مطبوع-کاماپرس

این فعال صنعت تهویه مطبوع، با اشاره به برنامه‌های شرکت در جهت توسعه محصول و بازار، اضافه کرد: واحد آر اند دی مجموعه بسیار فعال است و لذا برحسب نیاز شرکت‌های تولیدکننده‌ی محصول نهایی تهویه مطبوع،  قطعات جدید را در تیراژ بالا تولید می‌کنیم.

راز آسمان پایتخت

وی با اشاره به رعایت استانداردهای لازم برای تولید محصولات جدید، بیان کرد: در حوزه جنرال، اکثر محصولات این شرکت منطبق بر استانداردهای بین‌المللی است. با این حال در حوزه قطعات خاص و سفارشی ساز شرکت‌های تهویه، بر اساس نوع طراحی و نیاز مشتری اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت کاسپین فولاد و مس و البرز تنها تولیدکننده‌ی اتصالات مسی تیپ کا در ایران است، اضافه کرد: برخی تولیدکنندگان اتصالات مسی را با عنوان اتصالات مدل کا عرضه می‌کنند ولی متاسفانه منطبق با ای.اس.دی.ام.بی 88 نیست. این درحالیست که رعایت این اصل در تولید اتصالات مدل کا الزامی است. در همین راستا شرکت ما حاضر است کلیه اطلاعات مرتبط با نحوه تولید این محصول را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

وی ادامه داد: ضریب کا در اصل به ضخامت محصول برمی‌گردد که اگر استاندارد مشخص آن رعایت نشود، محصولی بی کیفیت و با اتصالاتی ضعیف عرضه می‌شود. متاسفانه این دسته از تولیدکنندگان اتصالات ضعیف را با عنوان کا می‌فروشند که کار صحیحی نیست.

تهویه مطبوع-کاماپرس

وی در رابطه با جزییات این محصول اضافه کرد: شرکت کاسپین فولاد و مس و البرز در زمینه‌ی اتصالات مسی جنرال زانو 90 درجه، زانو 45 درجه ، سه‌راهی، تبدیل، بوشن، کپ، یوترب و وای برنچ، تنها تولیدکننده در ایران است. همه این محصولات در دو تیپ کاملا مجزا عرضه می‌شود. این محصولات بسیار ویژه بوده و در صنعت بیمارستانی یا مکان‌های نیازمند به فشار بالا، استفاده می‌شود.

این عضو انجمن سیستم‌های تهویه مطبوع در پایان توضیح داد: تقریبا با تمام شرکت‌های عضو انجمن همچون یکتا تهویه، اروند، شرکت تهویه، نیما تهویه، هواساز و غیره همکاری داریم. از شرکت‌های خارج از انجمن نیز با کمپانی‌هایی همچون ساراول، توچال الکتریک، ساران و ایران رادیاتور در زمینه تامین پکیج قطعات خاص  همکاری می‌کنیم.

گفتنی است، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران 13 تا 16 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

مرتبط با : انجمن تولیدکنندگان صنعت تهویه مطبوع ایرانکاسپین فولاد و مس البرز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز