مدیران خودرو محصول جدیدش را تست کرد

به نظر «مدیران خودرو» قصد دارد خودروی 7 نفره تیگو 8، جدیدترین محصول خود را به زودی راهی بازار خودروی کشور کند. این خودرو اخیرا در بازار کشورهای چین، روسیه و برزیل با پسوند «پرو» رونمایی شده است.

به گزارش کاماپرس، جست و جو در سایت‌های معتبر خودرویی نشان دهنده تجهیز تیگو 8  به موتور 2 لیتری توربو و گیربکس 9 سرعته نسل جدید سی وی تی است. هنوز خبر موثقی از مدیران خودرو در خصوص زمان عرضه این خودرو و آپشن‌های این محصول موجود نیست، اما این خودرو اخیرا در تهران تست شده است.

آخرین محصول ارائه شده توسط این مجموعه؛ آریزو 6 با سیستم پیشرانه و انتقال قدرت کارآمد بود. این اتومبیل مجهز به گیربکس 9 سرعته سی وی تی جدید با نام سی وی تی 25، ترمز پارک برقی، گرمکن صندلی‌های جلو، دوربین 360 درجه و 6 عدد ایربگ و مواردی از این قبیل است.

این خودرو دارای موتور 1/5 لیتری توربو بوده که توسط شرکت معروف اتریشی آ وی ال، شرکت متخصص اتریشی در حوزه تولید موتور، طراحی شده و در خودروهای تیگو 7 و آریزو 5 عملکرد خوبی را از خود نشان داده است. آریزو 6 توانسته 5 ستاره ایمنی کامل را از تست تصادف به دست آورد.

قبل‌تر این شرکت خودرو تیگو 5 خود را با موتور توربو، همان موتور ذکر شده، وارد بازار کرده و امکانات این محصول خود را ارتقا داده بود. البته مدیران خودرو سیستم فرمان برقی را هم به این خودرو اضافه کرده بود. هدف از این کار را هم افزایش راحتی و ایمنی تیگو 5 اعلام کرد. از دیگر آپشن‌های این خودرو می‌توان مانیتور 10 اینچی به همراه نویگیشن، ایربگ‌های جانبی و سیستم پایداری بعلاوه ضد لغزش و همچنین کنترل در سر بالایی و مواردی این چنینی را نام برد.

آریاک سفر

قدرت رقابت مدیران خودرو با سایر خودروسازان

مدیران خودرو در خصوص تمامی محصولات خود به خدمات پس از فروش توجه ویژه‌ای داشته و همین امر باعث شده که محصولات این مجموعه رقابت پذیری بالایی با محصولات دیگر شرکت‌های خودرو سازی داشته باشد.

شرکت مدیران خودرو با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سنگین و نیمه سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه خودرو و صنعت خودروسازی در سال 1381 در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد. این مجموعه به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودرو ایران شناخته می‌شود. در حال حاضر مدیران خودرو بیش از 4 هزار و 500 نیروی فعال داشته و مدل‌های مختلفی از انواع خودرو را تولید می‌کند.

مرتبط با : مدیران خودرو
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز