مدارک لازم برای دریافت وام بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد در قالب انواع عقود اسلامی به مشتریان خود وام ارائه می‌دهد و به عنوان الگوی بانکداری اسلامی در ایران معرفی می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک پاسارگاد همواره بر اصول بانکداری اسلامی و انواع عقود آن تاکید دارد و به همین دلیل امسال هم از طرف بنکر به عنوان «بانک برتر اسلامی ایران» معرفی شد. بانک پاسارگاد انواع تسهیلات خرد و کلان را به مشتریان واجد شرایط خود اعطا می‌کند. این وام‌ها به شکل نقدی یا در قالب کارت اعتباری به مشتریان پرداخت می‌شود و براساس عقود مضاربه، مرابحه، مشارکت مدنی و … است. این بانک برای شرکت‌ها و کارخانه‌ها هم بسته ویژه حمایتی دارد تا به رونق تولید و کسب و کار کمک کند. در ادامه این گزارش مدارک لازم برای دریافت هر نوع وام بانک پاسارگاد بیان خواهد شد؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

بسته حمایتی ویژه بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد با هدف کمک به رشد و شکوفایی صنایع داخلی و چرخه اقتصاد کشور بسته حمایتی ویژه خدمات بانکی را ارائه می‌دهد. این بسته شامل موارد اعطای تسهیلات ارزان قیمت، گشایش اعتبار اسنادی داخلی و صدور انواع ضمانت ‌نامه بانکی است. درباره مدارک این بانک اطلاعاتی در دست نیست و علاقمندان به این بسته‌ها می‌توانند به صورت حضوری یا از طریق تلفنی از شرایط دریافت این وام مطلع شوند.

آریاک سفر

مشارکت مدنی

این نوع قرارداد برای بخش تولیدی، بازرگانی و خدماتی کاربرد دارد. کپی درخواست مشتری، تهیه گزارش اطلاعاتی از متقاضی، تکمیل فرم پرسشنامه توسط متقاضی، کپی شناسنامه و مدارک شغلی و اخذ استعلام از بانک مرکزی در مورد متقاضی از جمله مدارک مورد نیاز برای عقد این قرارداد هستند. داشتن کپی ارزیابی انجام شده از وثائق توسط ارزیاب معتمد بانک و پیش‌فاکتور مربوط به خرید کالا موضوع تسهیلات هم ضروری است.

مضاربه

افرادی که مایل به دریافت وام هستند باید برگ درخواست استفاده از تسهیلات مضاربه، پیش فاکتور مربوط به خرید کالا، صورت برآورد بهای فروش نقدی کالای مورد معامله طبق مندرجات برگ درخواست و آخرین صورت‌مجلس ارزیابی وثایق غیرمنقول و منقول متقاضی را ارائه دهند.  داشتن فتوکپی سند مالکیت وثابق وتضمینات متقاضی و پروانه کسب، در صورت اجاره بودن محل اجاره‌ نامه، مصوبه انجام معامله مضاربه، یک نسخه از قرار داد منعقده مضاربه وسایر مدارکی که به نظر شعبه اخذ و نگهداری آن‌ها ضروری است.

جعاله

متقاضیان وام جعاله باید برگ درخواست استفاده از تسهیلات، مدارک و مجوزهای لازم، پیش فاکتور مربوط به خرید اموال مورد معامله، فتوکپی سند مالکیت و فاکتور خرید اموال موضوع معامله را ارائه دهند. ضمنا ارائه آخرین صورت مجلس ارزیابی وثایق و تضمین‌ها، بیمه  نامه وثیقه‌ها و مضوبه انجام معامله، درخواست کتبی متقاضی و ارائه مدارک شغلی مستند، کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی، تهیه گزارش اطلاعاتی از متقاضی و تکمیل فرم‌ها و قراردادهای مربوطه نیز اجباری است.

خرید آنلاین اقساطی بانک پاسارگاد

افرادی که مایل به انجام خرید اقساطی از بستر فراهم شده در بانک پاسارگاد هستند باید به یکی از شعب این بانک مراجعه کرده و برای این طرح اعلام عضویت کنند. بعد از تکمیل فرم‌ها، متقاضیان می‌توانند به سایت یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد مراجعه کرده وبا ثبت درخواست خرید و انتخاب گزینه خریدن آنلاین اقساطی، فرآیند خرید را تکمیل کنند.

کاپ کارت

افرادی که خواهان استفاده از کاپ کارت هستند باید درخواست خود را از طریق برنامه کاربردی بانکداری دیجیتال پاسارگاد به نام «ویپاد» ثبت کرده و سپس به منظور اعتبارسنجی و بررسی شرایط خود به شعبه عامل مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک پاسارگاد
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز