محصول جدید سایپا با چه موتوری رونمایی می‌شود؟

پیش از این زمزمه هایی در مورد پیشرانه یا همان موتور محصول جدید سایپا به گوش می رسید که بر اساس آنها این خودرو جدید با موتور تیبا از خط تولید خارج خواهد شد اما سایپا در این مورد اطلاعات کامل تری منتشر کرده است.

به گزارش کاماپرس، محصول جدید سایپا اطلس نام دارد و قرار است به زودی رونمایی شود. روزنامه هفت صبح در این باره نوشت: سلیمانی، مدیرعامل سایپا در حاشیه تحویل خودرو شاهین در اسفند 99 تایید کرده بود که نسخه کراس اوور شاهین، یعنی خودرو سایپا آریا نیز در اوایل سال 1400 به تولید انبوه می‌رسد.

سلیمانی همچنین خبر داده که دیگر محصول جدید شرکت یعنی سایپا اطلس نیز به زودی رونمایی می شود. طبق تصاویری که به تازگی از کارخانه سایپا به بیرون درز کرده، تولید آزمایشی خودرو اطلس آغاز شده و حتی ممکن است در بهار 1400 نیز برای اولین‌بار رونمایی شود.

طبق اطلاعات جدید منتشر شده ا ز سایپا اطلس، ظاهرا این خودرو قرار است یکی از نخستین محصولات سایپا باشد که از موتور بهبودیافته تیبا یا همان موتور M 15بهره می‌برد.

آریاک سفر

آن طور که مگاموتور خبر  داده، موتور بهبودیافته می‌تواند قدرتی بین 89 تا 94 اسب بخار و گشتاوری بین 135 تا 138 نیوتن متر تولید کند. البته در آینده، سایپا نسخ ههای قوی‌تر این موتور که قدرتی بین 105 تا 117 اسب بخار دارند را نیز به تولید می‌رساند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز