محدودیت ترافیکی امروز تهران تا چه ساعتی است؟

محدودیت ترافیکی امروز تهران تا چه ساعتی است؟ -کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در راستای برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهان وی، امروز چهارشنبه 2 خرداد در تهران تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی در سه حلقه اعمال شده است. این محدودیت‌ها از ساعت 4:30 صبح آغاز شده و تا پایان مراسم ادامه دارد.

به گزارش کاماپرس، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره دامنه این محدودیت‌ها گفت:‌ از شرق تهران محدودیت حلقه اول از خیابان ولیعصر (عج)، محدودیت ترافیکی حلقه دوم از میدان فردوسی و محدودیت ترافیکی حلقه سوم از بزرگراه امام علی و دماوند آغاز می‌شود.

محدودیت ترافیکی غرب تهران

به گفته وی، از غرب تهران نیز محدودیت حلقه اول از خیابان آزادی تقاطع زارع آغاز شده و بر این اساس پلیس به هیچ عنوان اجازه تردد را به خودروها برای عبور در خیابان کارگر نخواهد داد. حلقه دوم از محدوده نواب و آزادی آغاز شده و حلقه سوم نیز مربوط به سه راه فرودگاه است.

محدودیت‌های ترافیکی شمال تهران

راز آسمان پایتخت

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در رابطه با محدودیت‌های ترافیکی از سمت شمال تهران نیز تصریح کرد: محدودیت‌های ترافیکی از شمال تهران در حلقه اول از خیابان کارگر و بلوار کشاورز و خیابان کریمخان، در حلقه دوم از خیابان فاطمی و در حلقه سوم از میدان گلها و گمنام شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

محدودیت ترافیکی جنوب تهران

وی ر ادامه داد: از محدوده جنوب نیز  محدودیت‌ها در حلقه اول از  خیابان شهدای ژاندارمری و شهید نظری، در حلقه دوم از لبافی نژاد و در حلقه سوم از خیابان جمهوری آغاز می‌شود.

موسی پور اعلام کرد: اجرای محدودیت‌ها از ساعت ۴:۳۰ صبح در محدوده حلقه  اول اجرا می‌شود. همچنین توقف خودروها از ساعت ۲۴ امشب در داخل محدوده حلقه اول یعنی از میدان فردوسی تا سه راه فرودگاه ممنوع خواهد بود.

مسیرهای جایگزین ترددی در تهران

موسوی پور در خصوص مسیرهای جایگزین تردد نیز گفت: خیابان مفتح، بزرگراه امام علی به جنوب ،زیر گذر تونل توحید، استاد معین و ستاری به فرودگاه باز است. اما از شمال میدان آزادی، از پل جناح ، فلکه دوم صادقیه و از جنوب میدان آزادی از شمال میدان فتح محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.

وی افزود: همچنین برای آماده سازی مراسم از ساعت ۲۴  امشب از خیابان وصال در خیابان انقلاب تا میدان انقلاب و همه خیابان‌های عمود بر خیابان انقلاب محدودیت تردد وجود دارد.

فعالیت مترو تهران امروز چهارشنبه 2 خرداد

متروی تهران امروز چهارشنبه 2 خرداد از ساعت۵:۳۰ تا پایان مراسم تشییع با حداکثر ظرفیت سرویس‌دهی خواهد داشت.

محدودیت تخلیه مسافر در 2 ایستگاه مترو

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه صبح روز چهارشنبه اعلام کرد که به دلیل ازدحام جمعیت تخلیه مسافر در ایستگاه‌های تئاتر شهر و انقلاب فعلا امکان پذیر نیست.

انتهای پیام

آهن رویال
دادپویان
رایانه کمک
ایده سبز
اوج آرام
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز