محبوب ترین تلویزیون 13 تا 18 میلیون تومانی

محبوب‌ ترین برندهای تلویزیون در بازار داخلی تی‌سی‌ال، سونی و ایکس ویژن شناخته شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بر اساس اطلاعات موجود، با ورود به تابستان برای خرید تلویزیون‌هایی در بازه قیمتی 13 تا 18 میلیون تومان سراع برندهایی همچون تی سی ال، سونی و ایکس ویژن رفته‌اند که در ادامه محبوب‌ترین مدل‌های این سه برند معرفی خواهد شد.

تلویزیون 50 اینچ تی سی ال مدل پی 65 یو اس ال

قیمت: 13 میلیون و 800 هزارتومان

این تلویزیون به وضوح تصویری بالا برابر با اولترا اچ دی 4 کا تجهیز شده که 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد و می‌توان برنامه‌های تلویزیونی را ضبط کرد. این محصول همچنین به بلوتوث برای اتصال ساندبار و اسپیکر مجهز شده و قابلیت اتصال به وای‌فای نیز دارد. این تلویزیون به همراه دو ریموت کنترل ارائه می‌شود و گیرنده دیجیتالی نیز دارد. این محصول 10 کیلوگرکی مصرف انرژی برابر با 0.5 وات دارد.

تلویزیون 50 اینچ تی سی ال مدل پی 8 اس

قیمت: 13 میلیون و 900 هزارتومان

این محصول اولترا اچ دی دارای وضوح تصویر بسیر بالایی است که محدوده دینامیکی بالا آن سبب کیفیت رنگ‌های مشاهده شده می‌شود و تصاویر واقعی‌تر و طبیعی‌تر دیده می‌شوند. این تلویزیون به تیونر دیجیتال داخلی دی وی بی تی 2 مجهز شده و قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی را نیز دارد. این مدل تی سی ال به وایفای نیز متصل می‌شود و به ماشین زمان نیز تجهیز شده است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به اولترا اچ دی 4کا، محدوده دینامیکی بالا، رابط هوشمند و سیستم گیرنده دیجیتال زمینی اشاره کرد.

آریاک سفر

تلویزیون 50 اینچ سونی مدل دبلیو 660 اف

قیمت: 15 میلیون تومان

این محصول در سال 2018 با اندازه صفحه نمایش 49.5 اینچ، کیفیت فول اچ دی و رزولوشن 1080 در 1920پیکسل تولید شد. نرخ بازسازی تصویر در این محصول 50 هرتزی است و زاویه دیدی 178 درجه دارد. از ویژگی‌های تصویری این تلویزیون می‌توان به نمایش زنده رنگ‌ها، ارتقای کنتراست پویا، ارتقای شفافیت تصویر و 12 حالت مختلف برای تنظیم نمایش تصویر اشاره کرد. از دیگر قابلیت‌های این مدل سونی می‌توان تایمر، تله تکست، راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها، جستجوی صوتی و … را نام برد. این محصول برای مصرف کننده با وزنی برابر با 11 کیلوگرم ارائه می‌شود و اقلام همراه آن ریموت کنترل، باتری، کابل و آداپتور برق همچنین دفترچه راهنما است.

تلویزیون 50 اینچ سری 8 ایکس ویژن مدل ایکس تی یو 835

قیمت: 15 میلیون و 600 هزارتومان

صفحه این محصول از نوع تخت است و رزولوشن 4 کا اولترا اچ دی دارد. این تلویزیون همچنین روشنایی 300 نیتی دارد و نرخ بازسازی تصویر آن 50 تا 60 هرتز است. این تلویزیون همچنین زاویه دید عمودی و افقی برابر با 178 درجه دارد.  تعداد بلندگوی تلویزیون ایکس ویژن 2 عدد 12 واتی است که توان کلی آن 24 وات می‌شود. نوع رابط هوشمند این تلویزیون اندروید است و قابلیت ضبط برنامه تلویزیونی، راهنمای الکترونیک، ماشین زمان و اتصال به وای‌فای را دارد. گفتنی است که حداکثر توان مصرفی این تلویزیون 108 وات و مصرف برق در حالت آماده به کار آن کمتر از 0.5 وات است.

تلویزیون 50 اینچ تی سی ال مدل پی 8 اس آ

قیمت:  17 میلیون و 800 هزارتومان

یکی از محبوب ترین برندها میان ایرانی‌ها تی سی ال است که این محصول دارای پردازنده چهار هسته‌ای دارای دو بلندگو و سه عدد اچ‌دی‌ام آی ودو درگاه یواس‌بی است. این تلویزیون به اندروید 9 مجهز شده و از ویژگی‌های آن می‌توان به کنتراست داینامیک چهارهزار، زاویده دید 178 درجه، میزان روشنایی 330 نیت، نرخ به روزرسانی 60 هرتز و سیستم صوتی 2 کاناله اشاره کرد. این محصول حافظه 16 گیگابایتی دارد و از شبکه‌های اچ دی پشتیبانی می‌کند. نوع خروجی صدا در این سیستم دیجیتال اپتیکال است و به یک عدد کامپوزیت تجهیز شده است. این محصول در حالت عادی 103.2 وات و در حالت آماده به کار 0.5 وات برق مصرف می‌کند. این محصول همراه با اقلامی همچون ریموت کنترل، برگه راهنمای سریع و کابل مبدل 1 به سه ارائه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایکس ویژنتی سی السونی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز