«مای لیدی» حامی تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران

تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران که با حمایت برند مای‌لیدی در‌ رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور داشت، توانست با شکست رقبا قهرمان آسیا و اقیانوسیه شود.

به گزارش کاماپرس، تیم هاکی روی یخ زنان ایران در بازی فینال، با شکست 4 بر صفر تیم ملی فیلیپین عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

در همین رابطه، حامد رستمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با اعلام خبر قهرمانی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران با حضور دختران دشت ورامین در رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: با این نتیجه دختران هاکی باز ایران به مقام قهرمانی رسیدند و پرچم ایران را به اهتزاز درآوردند.

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران در مقابل تیم‌های امارات، قرقیزستان، هند و فیلیپین با 40 گل زده به پیروزی قاطع دست یافته و جام قهرمانی را از آن خود کردند.

راز آسمان پایتخت

شایان ذکر است که تیم ملی هاکی زنان ایران سال گذشته به عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کرده بود.

شرکت زرین رویا حامی تیم‌های ورزشی بانوان

گروه زرین از سال ۱۳۶۸ کار خود را در حوزه‌ی تولید ظروف پلاستیکی تغذیه کودکان و دیگر ملزومات بهداشتی و پلاستیکی آغاز کرد و در سال ۱۳۷۹ با تولید پوشک بچه «مای‌بیبی» فعالیت خود را در صنایع سلولزی گسترش داد. در همین راستا و با توجه به نیازهای مختلف و متعدد خانوارهای ایرانی، برند «مای‌لیدی» با ارائه‌ی پدهای بهداشتی بانوان در سال ۱۳۸۰ و همچنین برند «ایزی‌لایف» با تولید پوشینه‌ بزرگسال در سال 88 سبد محصولات گروه زرین را کامل کردند.

انتهای پیام

مرتبط با : مای لیدی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز