ماشین ظرفشویی بوش و ال جی در بازار چند؟

ماشین ظرفشویی در یک سال گذشته قیمتش مانند سایر لوازم خانگی ها به شدت افزایش یافت، با این وجود ماشین ماشین ظرفشویی بوش و ال جی در بازار چند؟

به گزارش کاماپرس، ماشین ظرفشویی در میان لوازم خانگی جزء آن دسته از وسایلی است که در اولویت های دوم خانواده های ایرانی برای خرید است، دلیل آن هم می توان قیمت بالای این وسیله آشپزخانه باشد.

در حال حاضر بازار خرید و فروش ماشین ظرفشویی دست دوم به علت مناسب بودن قیمتش نسبت به نو رونق گرفته است، اما چون به شکل کلی ماشین ظرفشویی در خانه ایرانی ها زیاد نیست، در نتیجه دست دوم آن هم در بازار به راحتی پیدا نمی شود.

از سوی دیگر فعالان لوازم خانگی به ویژه آنهایی که بیشتر روی بازار ماشین ظرفشویی تمرکز کرده اند هم روزگار خوشی ندارند و بیشترشان صنف خود را عوض کرده اند. آنها علت این کار را به صفر رسیدن فروش شان در ماه های اخیر عنوان می کنند بدترین بازار لوازم خانگی مربوط به ماشین های ظرفشویی است.

قیمت ماشین ظرفشویی

آریاک سفر

به عبارتی دیگر ماشین ظرفشویی به دلار خریداری و وارد می شود پس همزمان با تغییر در قیمت دلار قیمت ماشین ظرفشویی هم تغییر می کند و چون نمونه ارزان تر داخلی هم ندارد پس یا باید از لیست خرید لوازم خانگی برای جهیزیه و غیره حذف شود یا به قیمت بالا خریداری شود.

به نظر می رسد در حال حاضر و با وضعیت گرانی و افزایش قیمت ها مردم ترجیح داده اند که ماشین ظرفشویی را از لیستشان حذف کنند.

با نگاهی به قیمت های ماشین ظرفشویی در بازار به راحتی می توان علت این کار را متوجه شد، به طور مثال در حال حاضر ماشین ظرفشویی ایستاده 14 نفره برند ال جی حدود 27 میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین ماشین ظرفشویی 14 نفره برند بوش در انواع مختلف آن بین 24 تا 33 میلیون تومان قیمت دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

مرتبط با : ال جیبوش
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز