ماسک های خلاقانه برندهای مختلف در مقابله با ویروس کرونا

اکثر لباس های روزمره که امروزه استفاده می کنیم،زمانی برای هدف مشخصی خلق شده اند و ماسک ها هم از این قاعده پیروی می کنند.

به گزارش کاماپرس هر لباس و پوششی برای منظور خاصی خلق شده و برای مثال ؛شلوار جین به عنوان لباسی با دوام برای کارگران معدن طراحی شده است. پوشش شلوار توسط بانوانی رایج شد که به عنوان نیروی کار در جنگ جهانی اول شرکت کردند. زمان اختراع لباس ورزشی با سبک زندگی جدید آمریکایی ها در دهه 1970 یکی شد.

بنابراین، امروزه بسیاری از مردم در حال استفاده از ماسک های صورت برای جلوگیری از ویروس کرونا هستند و قطعا ماسک ها به یک لوازم مصرفی روزانه برای اکثر افراد  تبدیل شده است.

مارک تجاری “کالینا استرادا” لباس های غیر قابل فروش از مجموعه های گذشته اش را به ماسکی زیبا تبدیل می کند و با استفاده از طرح و رنگ های شاد،احساس شادی مورد نیاز را برای مردم فراهم می کند.اگرچه این ماسک ها قیمت قابل توجهی دارند اما به هر کارمند سلامت در نیویورک اعم از دکتر‌ها  و پرستار ها، پنج ماسک اهدا می شود.

آریاک سفر

طراحی به اسم میشل ، زمانی راه اندازی برند “لُلو”به ذهنش رسید که نتوانست لباسی درخور خودش که آفریقایی بود،پیدا کند. امروزه این برند با صنعتگران محلی در نیجریه مشغول به کار هستند و لباس های خود را با الهام از نساجی سنتی آنکارا تولید می کنند. وی علاقمند است تا از نام تجاری خود برای ایجاد شغل استفاده کند و به زنان نیجریه ای برای شروع مشاغل شخصی خود کمک کند. اکنون “لُلو” در حال تولید ماسک است و 10% از درآمد حاصل از ماسک به مناطق محروم اهدا می گردد.

برند “لُلو”

بسیاری از برندها چه تجارت های کوچک چه بزرگ درحال تولید ماسک هستند و همه آن ها به یک روش ماسک های خود را به فروش می رسانند”یکی بخر، دو تا ببر”.

برخی دیگر در تلاشند تا از مواد زائد برای کاهش ضایعات و چرخه بالا ماسک تولید کنند.برای مثال؛یک طراح روسی از پارچه های کتان ماسک هایی تولید کرده است که می توان آن را شست و دوباره استفاده کرد.

بطور خلاصه،هنرمندان و طراحان بسیاری در حال تولید ماسک های طرح‌داری هستند که هم باعث شادی مردم شود و هم بتوان چند بار با شستشو آن را استفاده کرد.

همچنین در فضای مجازی عکس ماسک هایی منتشر شده  که طرحشان دیالوگ فیلم های معروف،از جمله بازی تاج و تخت به عنوان ” امروز نه” است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز