ماجرای رفتار غیراخلاقی و جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در جام جهانی زنان

اخیرا رئیس فوتبال اسپانیا، لوئیس روبیالس، پس از بوسیدن یک بازیکن زن در جشن پیروزی جام جهانی زنان مورد انتقاد بین‌المللی قرار گرفت و به مدت ۹۰ روز توسط فیفا به حالت تعلیق درآمد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از مردم معتقدند او بخاطر رفتار غیر اخلاقی خود باید از سمتش استعفا دهد، اما روبیالس به شدت از این کار امتناع می‌کند. حتی مادر او طی یک حرکت عجیب خود را در کلیسای شهر موتریل حبس کرد و اظهار داشت تا زمانی که خواسته‌هایش برآورده نشود دست از اعتصاب غذا برنخواهد داشت.  او حتی از جنیفر هرموسو، فوتبالیست زنی که مورد تعرض قرار گرفته بود، خواست که اظهارات خود مبنی بر اینکه روبیالس بدون رضایت، وی را بوسیده پس بگیرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا شخصا در روز جمعه در بیانیه‌ای اعتراض خود را اعلام و ادعا کرد هرموسو با این بوسه موافقت کرده است.

هنوز مشخص نیست روبیالس مجبور به استعفا خواهد شد یا خیر، اما این رسوایی پیروزی اسپانیا در ۲۰ آگوست را به شدت تضعیف کرد و نابرابری جنسیتی در این کشور را برای همه مردم جهان روشن کرد. کل تیم زنان اسپانیا اعلام کردند تا زمانی که تمام مدیران ارشد فدراسیون تغییر نکنند، حاضر به بازی در زمین نیستند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز