ماجرای تدریس مجری معروف در دانشگاه شریف

تور لحظه آخری-کاماپرس

طی چند روز گذشته اخباری مبنی بر تدریس دو مجری صدا و سیما در دانشگاه صنعتی شریف منتشر و با  واکنش‌های متعددی در فضای مجازی روبرو شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امیرحسین ثابتی مجری سابق برنامه تلویزیونی “جهان آرا” دراین باره توضیح داد: بنده عضو هیات علمی دانشگاه شریف نیستم و قرار هم نیست که هیات علمی این دانشگاه شوم.

وی با بیان اینکه رشته تحصیلی بنده علوم سیاسی است و دانشگاه شریف رشته‌‌ای تحت عنوان علوم سیاسی ندارد، ادامه داد: تنها به عنوان استاد مدعو برای تدریس درس انقلاب اسلامی به این دانشگاه دعوت شدم و از ترم آینده هفته‌ای دو ساعت در این رابطه تدریس خواهم داشت.

ثابتی ادامه داد: برخی به عمد و از روی غرض این مساله را به قطع همکاری دانشگاه با برخی اساتید ربط دادند، در حالیکه این اساتید در دروس دیگری تدریس می‌کردند و بنده جایگزین آنها نشدم. همچنین بنده موقتا و حق التدریسی با دانشگاه همکاری می‌کنم نه به عنوان هیات علمی.

راز آسمان پایتخت

وی همچنین اضافه کرد: پیش از این در سایر دانشگاه‌ها نیز درس انقلاب اسلامی را تدریس ‌کرده‌ام و این موضوع حداقل برای بنده اتفاق جدیدی نیست.

به نقل از ایسنا وی همچنین در رابطه با برنامه تلویزیونی جهان آرا نیز گفت: از آنجاکه بنده در انتخابات مجلس پیش ثبت نام کردم، قانونا دیگر در برنامه جهان آرا نخواهم بود و اگر قصدی برای ادامه این برنامه وجود داشته باشد، مسئولان صداوسیما باید در ین رابطه تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ماجرای تدریس مجری معروف در دانشگاه شریف

  1. تیرداد گفته:

    سلام
    اخه چه اشکالی دارد.
    فردی متخصص با بیان و تحلیلگر درس انقلاب درس دهد‌. کاش خیلی از اساتید دروس عمومی مثل ایشان با سواد بودند.
    اساتیدی به بهانه ی اینکه به دلیل رکود علمی از دانشگاه اخراج نشوند، دارند جو سازی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز