لیست موارد چاپی لازم برای دانش آموزان در چاپ متین

چاپ متین-کاماپرس
لست سکند

فصل بازگشت به مدرسه و زمان شروع فعالیت های زیاد برای معلمان و والدین است، اما این دوران به سرعت به اتمام می رسد خواه برای معلمان و دانش آموزان. فرقی نمی‌کند معلم، مدیر مدرسه یا والدین باشید، می‌توانید با تجهیز کلاس‌ها به این موارد ضروری چاپی و یا غیر چاپی کمک کنید تا کلاس‌ها کمی منظم‌تر، سرگرم‌کننده‌تر و راحت‌تر پیش برود.

مقاله لیست موارد چاپی لازم برای دانش آموزان که توسط تیم تحریریه چاپ متین منتشر شده است قصد داریم بهترین و کاربردی ترین موارد چاپی هم برای معلمان و بخصوص برای دانش آموزان در این فصل شروع مدرسه مطالبی را برای شما بیان بکنیم.

البته در تهیه‌ی لوازم تحریر مدرسه باید به مقطع و پایه‌ی تحصیلی دانش‌آموز و این‌که به چه لوازمی نیاز دارد توجه شود. چاپ متین تلاش کرده است تا یکسری اصلی ترین محصولات لازم چاپی برای دانش آموزان را به شما پیشنهاد دهد.

ممکن است برخی از موارد را لازم ندانید یا بخواهید مواردی را بر اساس نیاز دانش‌آموز خود یا توصیه‌ی اولیای مدرسه اضافه کنید. در هر صورت اگر پیش از خرید، یک لیست لوازم تحریر آماده کنید، هم چیزی از قلم نخواهد افتاد و هم از خرید اقلام غیرضروری پرهیز می‌کنید.

تفاوت رسانه های آموزشی با وسایل آموزشی

رسانه های آموزشی به عوامل، وسایل یا ابزاری گفته می شود که کل محتوای آموزش را به فراگیران منتقل می کند ولی وسایل کمک آموزشی شامل آن دسته از اشیاء ابزار و وسایلی است که تنها در بخشی از آموزش از آنها استفاده می شود. و هر چقدر کاربرد این وسایل غنی تر باشد، امر یاددهی – یادگیری با سهولت بیشتری انجام می شود.

راز آسمان پایتخت

تحقیقات نشان می دهد که رسانه ها به صرف رسانه بودن تفاوتی با هم ندارند و یادگیری بیشتر تحت تأثیر موضوعی است که آموزش داده می شود نه وسیله که از طریق آن آموزش ارائه می گردد. همچنانکه پیشتر بدان اشاره شد اگرچه نتایج پژوهش ها در مورد مقایسه رسانه ها حاکی از این است که تفاوت معنی داری بین آنها نیست، با این وجود باید به این نکته توجه داشت که هر موضوعی قابل ارائه با هر رسانه ای نیست. بدین معنی که در مواردی، نوع آموزش (موضوع) و یا ویژگیهای فراگیران، انتخاب نوع خاصی از رسانه را ایجاد می کند.

رسانه های جدید، در صورتی که برای اولین بار به فراگیران ارائه شود، تنها به علت بدیع، نو و ناآشنا بودن شاگرد با آن، علاقه او را جذب می کند، ولی این برانگیختگی در صورت عادت به یک رسانه شش تا هشت هفته است و بعد از این مدت، فراگیر نسبت به رسانۀ جدید رفتار خاصی از خود بروز نمی دهد.

تقسیم بندی مواد و وسایل آموزشی

مواد و وسایل آموزشی را با توجه به معیارهای خاص به طبقه های مختلف تقسیم بندی نموده اند که عبارتند از:

الف) نرم افزار و سخت افزار

ب) چاپی و غیر چاپی

ج) برقی و غیر برقی

د) نورتاب و غیر نورتاب

قرار دادن مواد و وسایل آموزشی در دو دستۀ نورتاب و غیر نورتاب یکی از بهترین و کاملترین تقسیم بندی هایی است که تا کنون به عمل آمده است.

در این تقسیم بندی مواد و وسایلی نظیر فیلم متحرک، اسلاید، فیلم استریپ، اورهد، طلق شفاف و پروژکتورهای مربوط به آنها در دسته نورتاب و رسانه هایی مانند تابلوهای آموزشی، اشیاء سه بعدی، چارت، پوستر، تصاویر و نمودار در دسته غیر نورتاب قرار می گیرند.

در این مقاله لیست موارد چاپی لازم برای دانش آموزان قصد داریم مطالب مربوط به بخش چاپی و غیر چاپی رو بطور مفصل تر برای شما بیان بکنیم. که بخش چاپی آن در این مقاله لیست موارد چاپی لازم برای دانش آموزان بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.

موارد لازم غیرچاپی

کیف مدرسه

کیف مدرسه باید متناسب با قد، وضعیت اندامی و جسمانی دانش‌آموز همراه با دو بند دوشی و یک بند کمری جهت حفظ سلامت ستون فقرات دانش آموز تهیه شود، بهتر است از خرید کیف‌های چرخدار به دلیل وزن زیاد خودداری شود. البته همین کیف مدرسه بصورت چاپی هم امکان آن وجود دارد. که می توانید اسم و مشخصات فرزند خودتان را برروی آن کیف درج کنید.

جامدادی

برای اینکه مداد، پاک‌کن، تراش و همچنین وسایل کوچک گم نشوند و روی میز همیشه منظم باشد باید از جامدادی استفاده کرد، معمولا جنس جامدادی از پلاستیک و پارچه است همچنین در طرح و رنگ‌های مختلف می‌توانید تهیه کنید.

دفتر

برای سال اول 3 عدد دفتر 80 برگ که برای دروس فارسی، نگارش و ریاضی و دفتر 60 برگ 1 عدد برای درس علوم و همچنین یک دفتر که برای نقاشی کردن احتیاج دارید، بهتر است نوع سیمی باشدکه هنگام ورق زدن و نقاشی کشیدن پر پر نشود. البته این میزان دفتر برای هر سالی که فرزند شما بزرگتر می شود این میزان دفتر هم بیشتر و بیشتر می شود.

موارد لازم چاپی

دفتر یادداشت

دورانی که دفترچه یادداشت صرفاً فضای میز را اشغال می کرد، گذشته است. با یادداشت برداری خسته کننده خداحافظی کنید و به ارتباطات فعال و فعال تر سلام کنید. چاپ دفترچه یادداشت که در قالب چاپ تراکت در سایز های مختلف امکان آن وجود دارد می توانید با طرح و شکل دلخواه به تیراژ لازم چاپ و در اختیار فرزند خود قرار بدهید.

تگ های آویز مخصوص

برچسب‌های نام یا تگ آویز در هفته‌های اول مدرسه در حالی که معلمان و دانش‌آموزان همدیگر را نمی‌شناسند، جزء اصلی ترین مواردی هستش که باید تمامی دانش آموزان برروی لوازم های خود بچسبانند. این می تواند در قالب چاپ لیبل یا چاپ تگ آویز برروی محصولات قرار بگیرد. این کار باعث می شود محصولات دانش آموزان شما با سایر دانش آموزان جابجا و قاطی نشود و هروقت که گم شد به راحتی پیدا بشود.

یکسری لیبل ها و برچسب ها می توانید برروی محصولات مثل خودکار و مدادهای خود بچسبانید که گم نشود.

فولدر

یکسری ابزارهایی که مدارس باید در اختیار معلمان و دانش آموزان بدهد فولدرهای مخصوص دانش آموزان با آرم و لوگوی مدرسه می باشد که دانش آموزان و معلمان بتوانند برگه های خودشان را در آن قرار بدهند و به راحتی آنها را حمل بکنند. چاپ فولدر هم یکی دیگر از گزینه هایی می باشد که باید در سبد سفارش های چاپی مدارس قرار بگیرد.

لیوان

یکی دیگر از ابزارهای چاپی که دانش آموزان باید با خود داشته باشند لیوان های مخصوص برای آب خوردن و نوشیدنی خوردن می باشد. چاپ ماگ تبلیغاتی اختصاصی یک از این گزینه های زیبا و جذاب برای کودکان می باشد که هرکسی هر طرح و هر شخصیتی که دوست دارد برروی لیوان خود به چاپ برساند.

مدیر مدرسه هم می تواند با چاپ لیوان کاغذی اختصاصی با طرح و لوگوی مدرسه در ساعت تفریح به معلمان چایی و خوراکی بدهد و این کار به اهمیت بیشتر دادن به این مدرسه کمک بسیار زیادی می کند.

یک کلاس درس که به خوبی با لوازم سازمانی تجهیز شده باشد، معلمان را قادر می سازد تا تمرکز خودشان را بیشتر برروی درس معطوف دارد. علاوه بر این، یک سیستم سازمانی به خوبی تعریف شده مطمئناً می تواند اعتماد والدین را به معلم و مدرسه افزایش دهد.

در چاپ متین می‌توانید شما را در سفارشات چاپی و یا مشاوره های تبلغاتی چه در سطرح دانش آموز و یا در سطح بزرگتر مثل مدرسه کمک زیادی بکند.

اگر می‌خواهید درباره سفارشی‌سازی محصولات برای مدرسه خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، با شماره 77624202-021 تماس بگیرید و ما شما را در در فرآیند طراحی و چاپ کمک بسیار زیادی میکنیم.

در پایان

امیدوار هستیم مقاله لیست موارد چاپی لازم برای دانش آموزان  برای شما مفید بوده باشد. با آرزوی موفقیت برای شما دانش‌آموزان عزیز، امیدواریم این چند مواردی که برای شما لیست کردیم شروعی برای سال تحصیلی خوب و سرشار از موفقیت باشد

اگر مواردی به نظرتان می‌رسد که از لیست مقاله لیست موارد چاپی لازم برای دانش آموزان جا مانده است، خوشحال می‌شویم با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام

مرتبط با : متین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز