لیست شدن بیش از ۶۰۰ ارز دیجیتال در صرافی ایرانیکارت

ایرانیکارت-کاماپرس
لست سکند

در سال‌های اخیر، به دلیل نظارت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا CED، همه صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال، ملزم به احراز هویت کاربران خود شدند. از آنجایی که کشور ایران در لیست تحریم صرافی‌های بزرگی مانند بایننس، کوکوین، بای بیت و… است؛ احراز هویت برای کاربران ایرانی تقریبا غیر ممکن است. چرا که در صورت شناسایی فرد به عنوان یک ایرانی، سرمایه وی بلوکه خواهد شد و امکان برداشت آن وجود ندارد.

در چنین شرایطی بهترین کار به منظور تداوم فعالیت‌های رمز ارز کاربران ایرانی، استفاده از صرافی‌های معتبر داخلی است. برای انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال مطمئن و معتبر، به چند گزینه مانند تعداد رمزارز پشتیبانی شده، امنیت، اعتبار، نقدینگی بالا، سرویس کاربران ۲۴ ساعته، کارمزدهای پایین و… باید دقت کنید.

صرافی ایرانیکارت، یکی از معدود صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که با داشتن بیش از یک دهه سابقه فعالیت در ارزهای دیجیتال و همه ویژگی‌های گفته شده، یکی از بهترین پلتفرم‌های ایرانی برای خرید ارز دیجیتال با احراز هویت سریع محسوب می‌شود.

ایرانیکارت-کاماپرس

چرا باید معاملات ارز دیجیتال را در صرافی ایرانیکارت انجام دهیم؟

صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت، ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند. مواردی مانند:

راز آسمان پایتخت

اعتبار و سابقه طولانی

اعتبار یک صرافی ارز دیجیتال، یکی از مهم‌ترین مواردی است که باعث معامله‌گری با خاطر آسوده‌تر می‌شود. چرا که امنیت وجوه شما تامین می‌شود. ایرانیکارت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده و همواره از نظر کاربران یکی از معتبر‌ترین صرافی‌های ایرانی محسوب می‌شود.

کارمزد صفر

معمولا صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی، بخشی از درآمد خود را از طریق کارمزد خرید و فروش رمز ارزها دریافت می‌کنند. این کارمزدها گاها مبلغ قابل توجهی خواهد شد.

نکته جالب این است که در صرافی ایرانیکارت، هیچ هزینه‌ای بابت ارائه خدمات، از کاربران دریافت نمی‌شود. به این ترتیب افراد می‌توانند برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند. برای مثال بجای اینکه هنگام خرید تتر در سایر صرافی‌ها علاوه بر قیمت خود تتر، کارمزد و هزینه اضافه نیز بپردازید؛ می‌توانید خرید تتر با بهترین نرخ و بدون کارمزد معاملاتی را در صرافی ایرانیکارت تجربه کنید.

ایرانیکارت-کاماپرس

پشتیبانی از ۶۰۰ کوین و توکن

طی ۱۳ سال فعالیت، ایرانیکارت همواره در تلاش برای بهبود پلتفرم معاملاتی خود بوده است. اکنون معامله بیش از ۶۰۰ کوین و توکن از طریق ایرانیکارت، در دسترس است.

پشتیبانی ۲۴/۷

تیم تخصصی شامل کارشناسان رمز ارز، به صورت ۲۴ساعته در طول ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به کاربران هستند.

احراز هویت سریع

بخش احراز هویت ایرانیکارت، احراز هویت سریع کاربران در کم‌تر از ۱۰ دقیقه را امکان‌پذیر می‌کند. به این ترتیب حتی اگر از قبل در ایرانیکارت حساب کاربری ندارید، به راحتی در چند دقیقه می‌توانید حساب کاربری خود را ساخته، احراز هویت را نیز تکمیل کرده و به خرید و فروش رمزارز مورد نظر بپردازید.

امنیت بالا

به دلیل استفاده از تدابیر امنیتی بالا، تاکنون هیچ موردی مبنی بر نفوذ به صرافی ایرانیکارت رخ نداده است. چرا که ایرانیکارت با استفاده از احراز هویت، از وقوع جرایمی مانند فیشینگ و کلاهبرداری‌های مجازی جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایرانیکارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز