لکسوس LF-ZC ؛ خودرویی متعلق به آینده + تصاویر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

فروم بزرگ کنشیکی یک رویداد سالانه است که کمپانی های تویوتا و لکسوس محصولات آینده و فناوری هایی که در آن ها به کار می رود را به نمایش می گذارند. در بین خودروهای جدیدی که امسال به نمایش در آمد، لکسوس LF-ZC بسیار مورد توجه قرار گرفت. این سدان چهار در لوکس با استفاده از نسل آینده سخت افزار خودروهای برقی ساخته شده و یک سیستم عامل کاملا جدید را به کار می گیرد که با آن می توانید خودرو را طبق نیازهای خودتان شخصی سازی کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سدان فست بک و چهار در لکسوس LF-ZC از رقبای امروزی اش مانند پورشه تایکان و آئودی ای-تورن جی تی بسیار جلوتر است و وارد قلمرو نسل بعدی خودروهای برقی لوکس شده است. بدنه آن نیز بسیار زیبا است و طراحی آن با الهام از شمشیر سامورایی صورت گرفته است.

شاید هنوز زود باشد که درباره قدرت، عملکرد و میزان برد لکسوس LF-ZC صحبت کنیم ولی بدون شک باید انتظار قوی ترین و سریع ترین را داشته باشیم. آن طور که کمپانی سازنده اعلام کرده است نسخه چهار چرخ محرک این خودرو می تواند توازن خوبی بین توان موتورهایی که بر روی هر محور قرار گرفته اند برقرار کند و به این ترتیب لکسوس LF-ZC بتواند ضمن داشتن هندلینگی بی نظیر، در هر شرایطی واکنش و عملکردی عالی داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

سیستم عامل لکسوس LF-ZC می تواند فضای داخل کابین را از طریق فرمان صوتی تغییر بدهد تا تجربه ای کاملاً شخصی از رانندگی در اختیارتان بگذارد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتالکسوس
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز