لوفت هانزا چمدان ۵ هزار دلاری را گم کرد

شرکت هواپیمایی آلمانی لوفت هانزا اخیرا چمدان گران‌قیمت یکی از مسافران خود را گم کرد، با این حال کمک خاصی برای پیدا کردن آن ارائه نداد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، ایرنه اورتگا مسافری است که پس از پرواز از فرانسه به فرانکفورت آلمان متوجه شد چمدانش گم شده و قرار نیست به این زودی‌ها به دستش برسد.

بیشتر بخوانید:

او در همان روز گزارشی را به لوفت هانزا ارسال کرد و کارکنان فرودگاه به او اطمینان دادند که تا چند روز آینده چمدانش را دریافت خواهد کرد، با این حال چنین اتفاقی نیفتاد.

راز آسمان پایتخت

ایرنه پس از بازگشت به خانه از تلاش دست برنداشت و هر روز با بخش‌های مختلف این شرکت تماس برقرار کرده و درخواست می‌کرد او را در جریان وضعیت قرار دهند.

به گفته او، خود چمدان حدود هزار دلار و محتویات لوکس درون آن ۴ هزار دلار قیمت داشته که ارزش این مجموعه را به ۵ هزار دلار می‌رساند.

پس از گذشت ۲۰ روز این شرکت مبلغ هزار و ۷۰۰ دلار را به‌عنوان غرامت به ایرنه پرداخت، با این‌ حال او از مبارزه دست نکشید و خودش بار دیگر به مونیخ و سپس فرانکفورت سفر کرد و پس از التماس به کارکنان لوفت هانزا موفق شد نگاه کوتاهی به انبار وسایل بیندازد، اما نتوانست چمدانش را پیدا کند.

اورتگا در مصاحبه‌ با خبرگزاری‌ها اظهار داشت غرامت پرداخت شده به هیچ عنوان ارزش چمدان و هزینه‌های اخیر او را پوشش نمی‌دهد.

طبق گزارش‌ وزارت حمل و نقل، سالانه هزاران نفر چمدان خود را گم می‌کنند و همین موضوع باعث تشکیل گروهی در فضای مجازی به نام «شکایات لوفت هانزا» شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز