لاستیک فروشان گران فروش منتظر برخورد قانونی باشند

لست سکند

نابسامانی بازار لاستیک خودرو در هفته های اخیر با واکنش تعزیرات حکومتی استان تهران مواجه شد و برهمین اساس قرار شد که با گران فروشان لاستیک برخود قانونی شود.
به گزارش کاماپرس، به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، این سازمان با هرگونه گران فروشی، عدم عرضه، احتکار و مخفی کردن تایر مقابله می کند و در صورت لزوم هم با تولیدکنندگان و فروشندگان متخلف برخورد خواهد کرد.
ناگفته نماند که دلیل نابسامانی بازار لاستیک خودرو، عدم ثبات قیمت تایر در سایزهای سواری و سبک است ضمن اینکه فرآیند دریافت تایر دولتی هم به دلیل عدم عرضه مناسب در سایت‌های فروش آنلاین، بسیار زمانبر بوده و همراه با مشکل است.
محمد علی اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران دراین باره می گوید: معیار گرانفروشی قیمت اعلام شده از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و مصوبات ستاد تنظیم بازار است و در صورت فروش تایر با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب در مغازه‌ها، فضای مجازی و فروشگاه‌های اینترنتی، سازمان تعزیرات قطعا با متخلفان برخورد خواهد کرد.

حمایت از تولیدکنندگان داخلی

به گزارش تسنیم، او با تاکید بر اینکه سازمان تعزیرات، حمایت خود را از تولیدکنندگان داخلی ادامه می‌دهد، اظهار می کند: سیاست سازمان تعزیرات جلوگیری از تولید و فعالیت تولیدکنندگان نیست، اما همانطور که در گذشته با تولیدکنندگان متخلف لبنیات و لوازم خانگی برخورد شد، در صورت اثبات این مسئله که تولیدکنندگان لاستیک سبک و سنگین در گرانی و کمبود این کالاها نقش دارند، برخورد لازم با آن‌ها صورت خواهد گرفت.
اسفنانی با بیان اینکه هرگونه رسانه‌ای شدن انبارهای احتکار تایر پیش از اطلاع یافتن سازمان تعزیرات تبعات منفی را به همراه دارد، می افزاید: با پخش اخبار مربوط به کشف انبارهای احتکارکننده‌ تایر از رسانه ملی آن هم بدون حضور نماینده سازمان، احتکارکنندگان انبارها را به طور شبانه و فوری تخلیه کرده و سپس اجناس را به مکان دیگری انتقال می‌دهند تا فرآیند دسترسی و کشف این انبارها را مختل کنند.

راز آسمان پایتخت

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “لاستیک فروشان گران فروش منتظر برخورد قانونی باشند

  1. hdsrthj گفته:

    گرانفروشها ملت رو جر بدید یه چیزی هم به دولتی های … برسه
    جیب برها … دارند اماده جریمه کردن میشوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز