قیمت یک جفت لاستیک برای شاسی بلند تیگو چند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

بیشتر لاستیک‌ های خودروهای شاسی بلند وارداتی هستند که تحت تاثیر نوسانات قیمت ارز در ماه‌های اخیر رشد قیمت داشته‌اند.

کاماپرس در این گزارش، وضعیت قیمت یک جفت لاستیک برای شاسی بلند تیگو  را بررسی کرده است.

قیمت لاستیک در بازار ایران متناسب با نرخ تورم و همچنین وضعیت بازار خودرو تغییر می‌کند. البته نرخ لاستیک‌های وارداتی رابطه مستقیمی با تغییرات نرخ ارز دارد و در هفته‌های اخیر با افزایش قیمت دلار، قیمت این محصول در بازار هم تغییراتی داشته‌ است.

لاستیک هابیلید مدل S2000

یک جفت لاستیک هابیلید ساخت چین سایز R17 55/225 مدل S2000 که مناسب خودروهای شاسی بلند است هم اکنون در بازار ایران با قیمت 5 میلیون و 100 هزار تومان فروخته می‌شود.

راز آسمان پایتخت

لاستیک ونلی مدل SA302

یک جفت لاستیک ونلی ساخت چین سایز R18 45/245 مدل SA302 هم اکنون در بازار ایران با قیمت 6 میلیون و 300 هزار تومان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

لاستیک نکسن مدل NBLUE

همچنین یک جفت لاستیک نکسن ساخت کره جنوبی سایز R17 50/225 مدل NBLUE که مناسب خودروهای شاسی بلند است نیز در بازار ایران با قیمت 8 میلیون و 200 هزار تومان قابل خریداری است.

لاستیک جی پلنت مدل CP672

یک جفت لاستیک جی پلنت ساخت کره‌جنوبی سایز R18 45/215 مدل CP672 که برای شاسی بلند تیگو گزینه مناسبی است، هم اکنون در بازار ایران با قیمت 7 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می‌شود.

لاستیک دانلوپ مدل GRANDTREK AT22

یک جفت لاستیک نکسن ساخت کره‌جنوبی سایز R17 65/285 مدل گل GRANDTREK AT22 مناسب خودروهای شاسی بلند هم اکنون در بازار ایران با قیمت 22 میلیون و 700 هزار تومان آگهی شده است.

در حال حاضر با وجود اینکه ایران دارای چند تولیدکننده لاستیک است، اما همه آنها اعلام کرده‌اند که لاستیکهای سایز 17 برای عرضه ندارند، به همین دلیل در این گزارش نمونه‌های خارجی این خودرو برای تیگو 5 معرفی شده‌اند. البته در هفتههای اخیر عرضه لاستیک‌های خارجی هم در بازار ایران کم شده و این موضوع می‌تواند ناشی از تغییر قیمتها باشد. به عبارت دیگر به نظر می‌رسد بسیاری از توزیع‌کنندگان برای اینکه بتوانند محصولات را ابتدای سال آینده با قیمتهای جدید بفروشند عرضه‌های خود را در اسفند‌ماه کاهش داده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : آنلاین تایرلاستیک مارکت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز