قیمت گوشی جدید ارزان موتورولا چقدر است؟

لست سکند

موتورولا به تازه گی از یک گوشی جدید و ارزان هوشمند رونمایی کرده که قیمت آن 250 دلار اعلام شده است که با توجه به قیمت حدود 21 هزار تومانی دلار در حال حاضر، این گوشی 5 میلیون و 250 هزار تومان قیمت دارد.

به گزارش کاماپرس، از ویژگی های گوشی های جدید موتورولا می توان به ضخامت کم این گوشی ها و صفحه نمایش دارای وضوح تصویر بهتر و زنده تر اشاره کرد. ضمن این که موتورلا با ساخت این گوشی تلاش کرده است که در بازار گوشی های ارزان قیمت نیز حضوری پررنگ داشته باشد.

البته گوشی های موتورولا در بازار ایران کمتر مورد استقبال قرار گرفتند و همواره در سایه برندهای دیگری همچون سامسونگ و بعد از آن نیز در سایه برندهای چینی قرار داشتند.

ویژگی های فنی موتورلا وان فیوژن

به گزارش مهر به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی جدید و ارزان موتورلا وان فیوژن نام دارد و نسخه‌ای ارزان‌تر از گوشی فیوژن پلاس محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

این گوشی مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی با دقت ۷۲۰ پیکسل است و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دقت دوربین سلفی وان فیوژن پلاس برابر با ۱۶ مگاپیکسل بود.

دقت دوربین اصلی گوشی مذکور هم از ۶۴ به ۴۸ مگاپیکسل کاهش یافته است. دقت سه دوربین دیگر این گوشی هم به ترتیب ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسل است.

از جمله دیگر امکانات این گوشی می‌توان به پردازنده اسنپ دراگون ۷۱۰، سیستم عامل اندروید ۱۰، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و نیز امکان نصب کارت حافظه اشاره کرد. برای این گوشی حسگر اثر انگشت، پورت یو اس بی – سی، جک هدفون و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری نیز در نظر گرفته شده است. قیمت این گوشی که یک ماه دیگر عرضه می‌شود ۲۵۰ دلار است.

 

انتهای پیام

مرتبط با : موتورولا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز