قیمت گوشی‌های شیائومی در بازار موبایل

لست سکند

شیائومی یکی از برندهای برتر در زمینه تولید گوشی‌های پرچمدار است؛ برندی که در ایران هم طرفداران پروپاقرص بسیاری پیدا کرده است.

به گزارش کاماپرس، شاید چند سال پیش اگر نام شیائومی را می‌شنیدیم، شرکتی که در چین به تولید گوشی مشغول است، مستقیما ذهنمان به سمت گوشی‌های چینی می‌رفت که همانند اسباب بازی بودند! موبایل‌های NEC که به تلویزیون و بلندگوهای بسیار قوی مجهز بودند را که یادتان نرفته؟!

اما شیائومی و دیگر برندهای چین همانند هوآوی در سال‌های اخیر آن‌قدر قدرتمند و حرفه‌ای عمل کرده‌اند که آمریکا و دیگر کشورهایی که سرعت رقابت خود را برابر با این کمپانی‌ها نمی‌دانند، از ترس از دست دادن بازار، اقدام به اتخاذ سیاست‌هایی مانند تحریم و فشار در برابر این شرکت‌ها کرده‌اند.

این شرکت‌ها که هم‌اکنون در لیست بهترین برندهای تولید تلفن همراه هوشمند قرار دارند و نام تولیدات آن‌ها نیز در کنار نام شرکت‌های بزرگ و ریشه‌داری از جمله اپل و سامسونگ قرار می‌گیرد، آن‌قدر خلاقانه و نوآورانه فعالیت می‌کنند که گاه تولیداتشان الهام‌بخش همین کمپانی‌ها برای الگوبرداری می‌شود و حتی در بخش فروش نیز با توجه به قیمت مقرون به‌صرفه‌تری که دارند نیز از آن‌ها پیشی گرفته‌اند.

موبایل‌های شیائومی در بازار چند؟

اگر دقت کرده باشید، مدتی می‌شود که شیائومی راه خود را به برندشاپ‌های مختلف باز کرده و هم‌اکنون این برند جایگاه بسیاری بهتری را در بازار موبایل کشور از آن خود کرده است.

راز آسمان پایتخت

قیمت برخی از تولیدات این برند در ایران به شرح زیر است:

مدل گوشی

قیمت (تومان)

Mi 9 SE 128 GB

5،100،000

Mi 9 Lite 64 GB

5،000،000

Redmi Note 8 64 GB

3،500،000

Redmi Note 8 Pro 128 GB

4،000،000

Redmi Note 8 64 GB

3،500،000

Mi A3 64 GB

4،200،000

پایان پیام

 

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز