قیمت پژو 405 SLX  به قیمت پژو پارس رسید

پژو پارس

حرکت اشتباه مشتریان در بازار خودرو نسبت به خودروهایی مثل پراید ،پژو 405 SLX ، پژو 206 تیپ5 و پژو 206 صندوقدار که با توقف تولید مواجه شده اند، موجب گرانی شدید این خودروها شده است. بر اساس گزارش رسانه ها در حال حاضر پژو 405 SLX با قیمت پژو پارس صفر کیلومتر مدل 99 هم قیمت شده است.

به گزارش کاماپرس، تصور نمی رفت پراید بتواند دوباره قیمت حدود 140 میلیون تومان را به خود ببیند و به سوی 150 میلیونی شدن خیز بردارد اما این اتفاق در عین تعجب در حال روی دادن است.

از سال 1397 که کم کم خبر توقف تولید برخی خودروهای مونتاژی از محصولات خانواده رنو همچون ساندرو و سوزوکی ویتارا منتشر شد شاهد این بودیم که این خودروها افزایش قیمت شدیدی در بازار را تجربه کردند.

حال نوبت به خودروهای داخلی رسیده است که در همین مسیر گام بردارند. سردمدار افزایش قیمت خودروهای داخلی محصولات خانواده پراید و پژو 405 و پژو 206 تیپ 5 و صندوقدار می باشند که با توقف تولید افزایش قیمت شدیدی در بازار را تجربه کردند.

اخبار مهم و مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پراید و تیبا 2 هم قیمت شدند

به عنوان مثال در حال حاضر پراید 111 مدل 1399 تقریبا هم قیمت تیبا 2 مدل 1400 شده است به این معنی که قیمت هر دو این خودروها به 139 میلیون تا 140 میلیون تومان رسیده است. پراید 131 نیز با مدل 99 این روزها در بازار افزایش قیمت داشته و نسبت به دو هفته قبل حدود 5 میلیون تومان گران تر شده است.

به همین ترتیب پژو 405 SLX به حدود 240 میلیون تومان رسیده است و تقریبا هم قیمت پژو پارس سال مدل 1399 شده است. از سوی دیگر با گرانی افسار گسیخته مدل صندوقدار پژو 206، اختلاف قیمت پژو 206 صندوقدار و تیپ 5 با پژو 207 دنده دستی به کمتر از 30 میلیون تومان رسیده است. این گرانی که به خودروهای فاقد مدل 1400 در بازار اصابت کرده به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و واسطه ها و دلالان در حال نفع بردن از اشتباه خریداران هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قیمت پژو 405 SLX  به قیمت پژو پارس رسید

  1. حسین گفته:

    مقصر مردم هستند. اگر ی مدت نخرند همه قیمت ها درست میشه . ماشین ها بازار جهانی ندارن که مجبورن بفروشن به خودمون پس اگر مشتری نداشته باشه به هر شرایط و قیمتی بهمون میندازن

  2. فراز گفته:

    امیدوارم دلال بازی از مملکت ما جمع بشه .آخه لامصب چرا مردم این پولو میدن برا خرید همچین ماشینهایی؟برام قابل هضم نیست چرا بعضی‌ها با هر قیمتی دارن این خودروها رو میخرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز